PULA, 25. rujna (Hina) - Na današnjoj sjednici Glavne skupštine Istarske autoceste d.d. njezin predsjednik Šime Vidulin izrazio je zadovoljstvo nedavno potpisanim promjenama u ugovoru o gradnji Istarske autoceste između hrvatske Vlade
i koncesionara Bina-Istre, čime su, kako je rekao, uklonjeni svi prijeporni elementi i nejasnoće u svezi s izgradnjom "Istarskog ipsilona".
PULA, 25. rujna (Hina) - Na današnjoj sjednici Glavne skupštine
Istarske autoceste d.d. njezin predsjednik Šime Vidulin izrazio je
zadovoljstvo nedavno potpisanim promjenama u ugovoru o gradnji
Istarske autoceste između hrvatske Vlade i koncesionara Bina-Istre,
čime su, kako je rekao, uklonjeni svi prijeporni elementi i nejasnoće
u svezi s izgradnjom "Istarskog ipsilona". #L#
Po njegovim riječima s obzirom na to da u studenome počinju radovi na
prvoj dionici prve faze izgradnje "Istarskog ipsilona" Vodnjan - Bale,
u tijeku su ubrzane fizičke i operativne pripreme za početak radova na
toj najvažnijoj cestovnoj investiciji u Hrvatskoj, vrijednoj oko pola
milijarde njemačkih maraka.
Savjetnik Istarske autoceste d.d. Ivan Sladonja istaknuo je da glede
uređenih imovinsko-pravnih odnosa gradnja dionice Vodnjan Bale može
početi već sutra. Sladonja smatra da bi, unatoč ponuđenim poslovima
(uglavnom čišćenje i obrada trase), istarskim graditeljima od
francuskoga Bouyguesa (buika) u vrijednosti od 30 milijuna maraka
trebali pripasti veći poslovi, s obzirom na mogućnosti u ljudstvu,
mehanizaciji i dosadašnje iskustvo u sličnim poslovima.
"Istarski ipsilon" u dužini od 141 kilometar gradit će se u dvije
faze: 1A faza predviđa gradnju dionice Vodnjan - Bale - Kanfanar -
Žminj - Rogovići - zaobilaznica Pazin prema tunelu Učki, a faza 1B
gradnju dijela Pula - Dragonja. Graditeljski radovi 1A faze trebali bi
završiti najkasnije do ožujka 2000.
(Hina) žuž mc
251514 MET sep 97