KOELN, 24. rujna (Hina/Reuter) - Ukusno pivo, gotički dvorci i veličanstvene katedrale, slavne šume i Alpe, uz mnoštvo muzeja posvećenih velikim skladateljima, književnicima i ostalim umjetnicima dio su njemačkih atrakcija. No, mnogi
turisti - ali i sami Nijemci - kao da su nezainteresirani za ono što im Njemačka može ponuditi.
KOELN, 24. rujna (Hina/Reuter) - Ukusno pivo, gotički dvorci i
veličanstvene katedrale, slavne šume i Alpe, uz mnoštvo muzeja
posvećenih velikim skladateljima, književnicima i ostalim umjetnicima
dio su njemačkih atrakcija. No, mnogi turisti - ali i sami Nijemci -
kao da su nezainteresirani za ono što im Njemačka može ponuditi. #L#
Većina Nijemaca radije bi se sunčala na Mediteranu nego istraživala
vlastitu zemlju. Strane turiste od Njemačke odbijaju visoke cijene,
loše vrijeme i slaba usluga. Nijemci u inozemstvu potroše 50 milijuna
maraka više nego što stranci potroše u njihovoj zemlji.
Stručnjaci za turizam drže da je loš marketing uzrok nepopularnosti
Njemačke među turistima, pa je ove godine pokrenuta velika marketinška
kampanja kako bi se Njemačku prikazalo kao veselu, pomodnu i ugodnu
zemlju za odmor.
Osim toga, misle da bi turizam, kad bi svi ozbiljno shvatili svoju
odgovornost, mogao uvelike smanjiti broj nezaposlenih Nijemaca.
(Hina) ja dgk
240215 MET sep 97