FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DJECU SVE MANJE ZANIMAJU IGRAČKE

PARIZ, 22. rujna (Hina/AFP) - Djeca, posebice djevojčice, sve ranije gube zanimanje za klasične igračke, što često otežava posao proizvođačima igračaka, rezultat je jednog francuskog istraživanja.
PARIZ, 22. rujna (Hina/AFP) - Djeca, posebice djevojčice, sve ranije gube zanimanje za klasične igračke, što često otežava posao proizvođačima igračaka, rezultat je jednog francuskog istraživanja. #L# "Tijekom 1995. u Francuskoj je prodano samo 20 posto igračaka za djecu stariju od osam godina", ističe Cecile Velasco, predstojnica Ureda za istraživanja u Lyonu, specijaliziranog za obitelj i mladež. Nema više tradicionalne podjele mladeži na djecu (do 12 godina) i adolescente (13 do 18). Zbog modernog odgoja i načina života, djeca ulaze u predadolescentno doba već s devet godina, objašnjava Velasco i dodaje: "Djeca se već tada počinju zanimati za modu, glazbu i šport, ne misleći više na igračke." Slabljenje interesa za igračkama naglašenije je među djevojčicama, koje prije sazrijevaju od dječaka. U prvom tromjesečju 1997. prodaja igračaka za djevojčice najpoznatijeg proizvođača "Toy's "R" Us" povećala se samo za 0,45 posto, a prodano je tri posto više igračaka za dječake nego lani. "Teže je zadovoljiti ukus djevojčica", kaže voditelj marketinga za Francusku te američke tvornice Guy Pottier. Igračke za djevojčice proizvode se obično u ružičastoj boji, što je upravo ono što one ne žele. Ima, dakako, i iznimaka: minijaturni svijet Polly Pocket ili lutka Barbie, američkog proizvođača Mattela, ne gube svoju popularnost. "No, i tu se smanjuje interesna dob", ističe Pottier i dodaje: "Djevojčice članice Barbie kluba imaju između četiri i osam godina." Prema mišljenju Cecile Vasco, to opadanje interesa pojačano je "mnogobrojnim pozivima na igru koji posvuda okružuju dijete - u zabavnim parkovima, klubovima za hobije i slično". "I proizvodi visoke potrošnje podliježu modi", ističe ona i dodaje kako zubna četkica mijenja boju te kako se "iznenađenje krije u kutiji cornflakesa ili na omotu nekog prehrambenog proizvoda". Bježeći od tradicionalnih igračaka, djeca se sve ranije okreću video-igrama, čije su cijene sve niže. "Prodaja takvih igara povećala se od 1996. s tri na sedam posto", kaže Pottier i ističe: "Možda je to jedan od načina da ponovno privučemo djevojčice. CD-Rom s Barbie pravi je hit u SAD-u." Proizvodnja igračaka stagnira od 1993., a stručnjaci se nadaju uspjehu prodajom takvih igračaka. Prodaja elektronskih igračaka namijenjenih učenju djece mlađe od šest godina povećala se od siječnja do lipnja za 44 posto, izjavio je predsjednik kineske tvornice "VTech" - "broja jedan" u Francuskoj u tom području. Američki softverski div "Microsoft" upravo je u SAD-u pustio u prodaju plišanu igračku koja reagira na kodirane signale koji se emitiraju kad je na televiziji određeni dječji program. No - može li se govoriti o igrački? (Hina) dš rt 230048 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙