ZAGREB, 19. rujna (Hina) - Predsjednik Zastupničkoga doma hrvatskoga Sabora akademik Vlatko Pavletić posjetio je danas Jesenski međunarodni zagrebački velesajam. Poslovodstvo ZV-a s glavnim direktorom Juricom Pavelićem na čelu
izvijestilo je akademika Pavletića da je ovogodišnja priredba okupila 2985 izlagača iz 45 zemalja na više od 450.000 četvornih metara prostora te da je riječ o najvažnijoj gospodarskoj smotri u Hrvatskoj i u ovome dijelu Europe.
ZAGREB, 19. rujna (Hina) - Predsjednik Zastupničkoga doma hrvatskoga
Sabora akademik Vlatko Pavletić posjetio je danas Jesenski međunarodni
zagrebački velesajam. Poslovodstvo ZV-a s glavnim direktorom Juricom
Pavelićem na čelu izvijestilo je akademika Pavletića da je ovogodišnja
priredba okupila 2985 izlagača iz 45 zemalja na više od 450.000
četvornih metara prostora te da je riječ o najvažnijoj gospodarskoj
smotri u Hrvatskoj i u ovome dijelu Europe. #L#
Nakon razgovora predsjednik Zastupničkoga doma Sabora u pratnji
domaćina obišao je neke od izložbenih prostora, kraće se zadržao na
izložbi požeške "Orljave", koprivničke "Podravke" i Karlovačke
pivovare, a nešto duže je razgovarao s poljskim izlagačima i poljskim
veleposlanikom u Zagrebu Wieslawom Walkieviczem koji ga je izvijestio
o mogućnostima hrvatsko-poljske gospodarske suradnje.
Nakon dvosatna obilaska izložbenih prostora JMZV-a akademik Pavletić
je izjavio da impresivne brojke svjedoče da je ZV danas ne
samo dosegnuo nego i nadmašio prijašnje priredbe po opsegu, broju
izlagača i poslovnim rezultatima. "Danas nije bitno je li Hrvatska kao
malo tržište nekome više ili manje zanimljiva, važno je da poslove
sklapaju oni koji izlažu svoje proizvode te da je Zagreb ovih dana na
svoj način središte poslovnih ljudi iz cijeloga svijeta. Hrvatska",
nastavio je Pavletić, "i želi, i ima sve uvjete da se uskoro priključi
CEFTA-i i njezinu velikom tržištu od 90-ak milijuna stanovnika. Mnogi
hrvatski proizvođači već su danas spremni za europsko tržište kakvoćom
i cijenom, a uključenjem u CEFTA-u moći će se ne samo brže razvijati i
trgovati nego i otvarati svoje pogone u tim zemljama", istaknuo je
Pavletić, podsjetivši kako su mu "Podravkini" čelnici kazali da kane
otvoriti veliki proizvodni pogon u Poljskoj. Osvrnuvši se i na
"Vegetu" koja je u Europi prihvaćena i poznata kao hrvatski proizvod,
kazao je da 12 do 15 njezinih krivotvorina dokazuje da je to
izvanredan proizvod. To se isto čini i "Francku" s njegovom kavom i
td., dodao je Pavletić.
"Duboko sam uvjeren da će takve, svjetske, proizvode u idućih
pet-šest godina stvoriti mnoge hrvatske tvrtke te da će i mali
poduzetnici shvatiti da imaju ne samo tržište Hrvatske nego i europsko
tržište, ali jedino s pravim, vrijednim proizvodima, uz primjeren
marketing.
Na ZV-u mogu se vidjeti proizvodi koji se istodobno mogu i kupiti u
Hrvatskoj, kazao je Pavletić, a osvrćući se na akciju "Kupujmo
hrvatsko", poručio je da bi to trebalo dopuniti rečenicom "proizvodimo
hrvatsko, prodajmo hrvatsko i kupujmo hrvatsko".
(Hina) db dd
191553 MET sep 97