FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: NAJSKUPLJA INTELOVA REKLAMNA KAMPANJA

SANTA CLARA, Kalifornija, 17. rujna (Hina/Reuter) - Američki proizvođač mikroprocesora Intel namjerava ove jeseni potrošiti više od sto milijuna američkih dolara za promociju svog novog procesora Pentium II na televiziji, u tisku i na radiju, kazali su tvrtkini dužnosnici. To će biti dosad najskuplja Intelova promotivna kampanja.
SANTA CLARA, Kalifornija, 17. rujna (Hina/Reuter) - Američki proizvođač mikroprocesora Intel namjerava ove jeseni potrošiti više od sto milijuna američkih dolara za promociju svog novog procesora Pentium II na televiziji, u tisku i na radiju, kazali su tvrtkini dužnosnici. To će biti dosad najskuplja Intelova promotivna kampanja. #L# U promotivnoj će kampanji Pentium II biti prikazan kao pokretač brzih korisničkih računala koja mogu raditi sa stereo zvukom i videom. Dosad je tvrtka predstavljala Pentium II kao procesor za poslovna računala. Iako gotovo svaki proizvođač osobnih računala mora od Intela kupovati mikroprocesore da bi proizveo računala, Intel i njegovi partneri potrošili su više od dvije milijarde dolara u prošle četiri godine za promoviranje imena Pentium. Kampanja će naglasiti nove mogućnosti Pentiuma II, poput rada sa zahtjevnom multimedijom, uključujući prikazivanje igranih filmova, pohranjenih na digitalnom video disku (DVD), kazali su tvrtkini dužnosnici. Tvrtka će podijeliti troškove oglašavanja sa svim računalnim tvrtkama koje koriste "Intel Inside" logotip, ovisno o tome koliko one troše na kupovinu mikroprocesora. (Hina) mr sbo 171540 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙