SANTA CLARA, Kalifornija, 17. rujna (Hina/Reuter) - Američki proizvođač mikroprocesora Intel namjerava ove jeseni potrošiti više od sto milijuna američkih dolara za promociju svog novog procesora Pentium II na televiziji, u tisku i na
radiju, kazali su tvrtkini dužnosnici. To će biti dosad najskuplja Intelova promotivna kampanja.
SANTA CLARA, Kalifornija, 17. rujna (Hina/Reuter) - Američki
proizvođač mikroprocesora Intel namjerava ove jeseni potrošiti više od
sto milijuna američkih dolara za promociju svog novog procesora
Pentium II na televiziji, u tisku i na radiju, kazali su tvrtkini
dužnosnici. To će biti dosad najskuplja Intelova promotivna kampanja.
#L#
U promotivnoj će kampanji Pentium II biti prikazan kao pokretač
brzih korisničkih računala koja mogu raditi sa stereo zvukom i
videom. Dosad je tvrtka predstavljala Pentium II kao procesor
za poslovna računala.
Iako gotovo svaki proizvođač osobnih računala mora od Intela
kupovati mikroprocesore da bi proizveo računala, Intel i njegovi
partneri potrošili su više od dvije milijarde dolara u prošle
četiri godine za promoviranje imena Pentium.
Kampanja će naglasiti nove mogućnosti Pentiuma II, poput rada
sa zahtjevnom multimedijom, uključujući prikazivanje igranih
filmova, pohranjenih na digitalnom video disku (DVD), kazali su
tvrtkini dužnosnici.
Tvrtka će podijeliti troškove oglašavanja sa svim računalnim
tvrtkama koje koriste "Intel Inside" logotip, ovisno o tome koliko
one troše na kupovinu mikroprocesora.
(Hina) mr sbo
171540 MET sep 97