FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OSUVREMENJIVANJE IMAGEA MISS AMERIKE

WASHINGTON, 12. rujna (Hina/AFP) - Prsten na pupku, tetovaža i bikini: na 77. natjecanju za Miss America u subotu u Atlantic Cityju kandidatkinje će hrabro pokazati suvremeniji image američke ženstvenosti.
WASHINGTON, 12. rujna (Hina/AFP) - Prsten na pupku, tetovaža i bikini: na 77. natjecanju za Miss America u subotu u Atlantic Cityju kandidatkinje će hrabro pokazati suvremeniji image američke ženstvenosti. #L# Prvi put će 51 kandidatkinja (predstavnica okruga Columbia također je primljena za sudjelovanje na natjecanju) moći, ako želi, otkriti svoj pupak. Osim nošenja bikinija, što predstavlja raskid s tradicijom nakon 76 godina, natjecateljke u dobi od 18 do 24 godine, prvi put će moći igrati u brojnim kazinima Atlantic Cityja, a morat će i izravno odgovarati na pitanja o sebi i svojim ambicijama koja će im postavljati skupina televizijskih novinara. Cigareta i alkohol, međutim, ostaju i dalje zabranjeni. "Jednostavno želimo ohrabriti kandidatkinje da budu kakve su i inače", tvrdi glasnogovornik organizacije koji inzistira na činjenici da natjecanje ostaje prije svega natjecanje uglađenog tona za školsku stipendiju od 40.000 dolara. "Natjecanje bi trebalo odražavati vrijeme u kojem živimo", dodaje on, navodeći kako ove godine jedna kandidatkinja (Miss Vermont) ima srebrni prsten na pupku. Miss Pennsylvanije nosi tetovažu na mjestu koje za sad odbija precizirati. Leon Horn, koji već deset godina brine o dobrom odvijanju natjecanja, bilježi napredovanje posljednjih godina natjecanja koje ostaje vrlo gledani televizijski spektakl u SAD i doživljava neviđen uspjeh u Latinskoj Americi. "Do osamdesetih su godina, jasno, mlade, moderne, inteligentne i talentirane žene zauzimale pozu ukočenog stila kraljica ljepote pedesetih godina na način teško spojiv sa suvremenim dobom". Kandidatkinje danas, sve redom studentice, žele napraviti karijeru i uvjerljivo iskazuju svoj angažman u borbi protiv nepismenosti, zaštiti ugrožene djece i sl. No, kad se prije dvije godine konzultiralo publiku oko toga treba li zadržati dio natjecanja u kojem djevojke defiliraju u kupaćim kostimima, ona je masovno (79 posto) glasovala za taj vid predstavljanja. Nekoliko feminističkih organizacija već je osudilo hipokriziju organizatora natjecanja, smatrajući da nošenje bikinija služi prije svega privlačenju većeg broja televizijskih gledatelja, pa dakle i reklama tijekom prijenosa emisije. "Nije dobro ohrabrivati seksualnu eksploataciju žena na taj način", kaže Carmen Pate, zamjenica predsjednice "Concerned women for America", organizacije sa sjedištem u Washingtonu koja brani obiteljske vrijednosti. "Ako se želi predstaviti kandidatkinje kao modele za mladež, talentirane i brižne oko svojeg obrazovanja, nije potrebno da se još više skidaju", kazala je ona za agenciju France presse. (Hina) bnš bnš 121722 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙