ZAGREB, 12. rujna (Hina) - Prijedlog Društva hrvatskih propagandista o uspostavi rada gospodarske interesne udruge Hrvatske oglasne industrije, bila je glavna tema današnje sjednice Odbora grupacija agencija za tržišno komuniciranje u
HGK. Osim toga, raspravljalo se i o djelovanju Grupacije za tržišno komuniciranje unutar Hrvatske gospodarske komore (HGK).
ZAGREB, 12. rujna (Hina) - Prijedlog Društva hrvatskih propagandista o
uspostavi rada gospodarske interesne udruge Hrvatske oglasne
industrije, bila je glavna tema današnje sjednice Odbora grupacija
agencija za tržišno komuniciranje u HGK. Osim toga, raspravljalo se i
o djelovanju Grupacije za tržišno komuniciranje unutar Hrvatske
gospodarske komore (HGK). #L#
Ističući kako je u interesu Grupacije da bude što efikasnija,
predsjednik Odbora Ivica Vidović naglasio je da je u tom smislu
inicirano stvaranje medija kroz koji će se promicati interesi struke,
a HGK je dala obećanje kako će u tome pomoći. Nakana je, kako je
kazao, u okviru Zakona o trgovačkim društvima, osnovati gospodarsku
interesnu udrugu, čije bi članice bili oglašivači, mediji i agencije.
"Osnivanjem Gospodarske interesne udruge možemo zatražiti
njezino uključivanje u Europsku alijansu za standardizaciju
oglašavanja", istaknuo je predstavnik agencije SRT Tomislav Huić
dodajući kako je jedini uvijet za punopravno članstvo da Udrugu osnuje
oglasna industrija, a ne neka državna institucija. Kako je istaknuto,
što hitnije treba definirati status agencija, kako bi se uspostavili
kriteriji po kojima bi agenti lakše mogli ostvariti svoja prava.
Osim toga bilo je riječi i o Prijedlogu hrvatskog kodeksa
oglašavanja koje je Društvo hrvatskih propagandista usvojilo na
skupštini u Opatiji, te o unaprijeđenju medijskog monitoringa kao
stručne osnove u radu agencija.
(Hina) kt mi
121635 MET sep 97