FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: TREND RASTA PROIZVODNJE I PRODAJE MINERALNE VODE

ZAGREB, 12. rujna (Hina) - Proizvodnja i prodaja mineralnih voda u prvom su polugodištu uvećane približno 15 posto prema istom razdoblju lani, a očekuje se da će se trend rasta nastaviti i do kraja godine, ocjena je direktora Gospodarskog interesnog udruženja proizvođača pića Hrvatske Vinka Milata.
ZAGREB, 12. rujna (Hina) - Proizvodnja i prodaja mineralnih voda u prvom su polugodištu uvećane približno 15 posto prema istom razdoblju lani, a očekuje se da će se trend rasta nastaviti i do kraja godine, ocjena je direktora Gospodarskog interesnog udruženja proizvođača pića Hrvatske Vinka Milata. #L# Ovogodišnja će proizvodnja i prodaja znatno nadmašiti lanjsku, kazao je Milat, a te povoljne prognoze temelje se ponajprije na realnoj procjeni daljnjeg rasta turističke privrede, odnosno povećane potrošnje tijekom ljetnjih mjeseci. Dva domaća proizvođača mineralnih voda, Jamnica iz sastava koncerna Agrokor te Tvornica Studenac iz sastava koncerna Podravka proizveli su u prvom polugodištu 39,8 milijuna litara mineralne vode, a prodali 36,7 milijuna litara. Po Milatovim riječima, na domaćem je tržištu prodano 36,5 milijuna litara, tj. 14,3 posto više nego lani, dok je izvoz povećan 25,6 posto. Porast prodaje na domaćem tržištu isključivo se odnosi na porast prodaje Jamnice, budući je tvornica Studenac zadržala lanjsku razinu prodaje. Slična je situacija i u izvozu, kazao je Milat, a u ukupnoj domaćoj proizvodnji i prodaji udjel Jamnice bio je približno 79 posto. U navedenom je razdoblju uvezeno 4,8 milijuna litara mineralnih voda vrijednih 1,37 milijuna američkih dolara što je dodatno povećalo ponudu na domaćem tržištu. Kako smatraju u udruženju, u politici robne razmjene s inozemstvom potrebno je i nadalje destimulirati uvoz, a stimulirati izvoz mineralnih voda. Takav zaključak temelje na velikim prirodnim zalihama te kvaliteti mineralne vode, kao i tehnološkoj i drugoj osposobljenosti domaće industrije da podmiri povećane potrebe domaćeg tržišta te poveća izvoz. (Hina) mk sbo 121202 MET sep 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙