FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: U JADRAN-TURISTU MILIJUNTO NOĆENJE 22 DANA RANIJE NEGO LANI

ZAGREB, 25. kolovoza (Hina) - U rovinjskoj turističkoj tvrtki Jadran-turist d.d. proteklog je tjedna ostvareno milijunto noćenje i to čak 22 dana ranije nego lani, istaknula je voditeljica odnosa s javnošću te tvrtke Marija Črnac.
ZAGREB, 25. kolovoza (Hina) - U rovinjskoj turističkoj tvrtki Jadran-turist d.d. proteklog je tjedna ostvareno milijunto noćenje i to čak 22 dana ranije nego lani, istaknula je voditeljica odnosa s javnošću te tvrtke Marija Črnac. #L# Prema procjenama poslovodstva te tvrtke, u prvih osam mjeseci ove godine ostvarit će se 1,1 milijun noćenja, odnosno 12 posto manje nego u istom razdoblju 1990. godine. No, turistički promet u ovogodišnjem kolovozu bit će 10 posto veći nego u istom mjesecu zadnje predratne godine, a iznosit će 460.000 noćenja. Najveći dio tog povećanja odnosit će se na kampove, koji će ostvariti 20 posto veći promet nego 1990. Uspoređujući strukturu noćenja po zemljama pripadnosti, u odnosu na 1990. godinu primjetan je značajniji preokret u korist austrijskih, talijanskih i noćenja turista iz istočnoeuropskih zemalja. Istodobno, primjetan je i veliki pad noćenja gostiju iz Velike Britanije te skandinavskih i zemalja Beneluxa. U odnosu na 1996. godinu, kada je zabilježen 1,1 milijun noćenja, ovogodišnji je plan ostvariti 1,2 milijuna noćenja, što je 15 posto više. Prema dosadašnjim rezultatima, taj će se plan prebaciti zbog toga što će se samo u kolovozu ostvariti 20 posto više noćenja od planiranih. Najveći prebačaj plana realizirat će se u kampovima, zbog čije je ukupne popunjenosti dosegnut broj od 19.000 gostiju dnevno. Dobro popunjenje prati i porast prosječne prodajne cijene, koja je u odnosu na prošlu godinu 11 posto viša, što će pridonijeti ostvarenju boljeg financijskog rezultata. Za turističku 1998. godinu u Jadran-turistu planiraju porast broja noćenja za tri posto budući da pojedini objekti zbog većih investicijskih ulaganja, koji će uslijediti tijekom ovogodišnje jeseni i proljeća iduće godine, neko vrijeme neće biti u funkciji. Ta će ulaganja u poboljšanje turističke ponude objekata, uz daljnje uvođenje međunarodnih standarda u operativnom poslovanju, biti uzrokom porasta prodajnih cijena za 1998. godinu u prosjeku od osam do deset posto, što bi pak, trebalo imati pozitivan učinak na financijsko poslovanje. Glavni napori u prodajnim aktivnostima za 1998. godinu usmjerit će se na produženje pred i posezone, većom realizacijom grupnih dolazaka, što zahtjeva kreiranje posebnih programa u skladu s pozicioniranjem smještajnih objekata i njihovim mogućnostima te naglašavanjem specifičnosti i komparativnih prednosti potrebnih za stvaranje potražnje. Kod definiranja emitivnih tržišta za iduću godinu, daljnja prodaja turističkih aranžmana usmjerit će se na njemačko, austrijsko, talijansko, slovensko, češko i slovačko tržište, ali i na brži povratak gostiju s britanskog, skandinavskog i tržišta zemalja Beneluxa. Po informacijama s tržišta i plasmanu kapaciteta, u idućoj se godini očekuje promjena strukture gostiju u korist gostiju iz zapadnoeuropskih zemalja. Alotmanska prodaja će i nadalje biti značajan kanal u prodaji Jadranturistovih kapaciteta. Dobrim poznavanjem tržišta, kombinacijom alotmana (prodajom preko turoperatora i agencija) i individualne prodaje, u sezoni je moguće osigurati optimalno popunjenje objekata uz tendenciju povećanja prihoda, smatraju u Jadranturistu. Uz već postojeći kanal prodaje turističkih aranžmana preko Interneta, uvodi se i svjetski rezervacijski sistem GDS, ugovaranje s konzorcijima i mega agencijama te avio kompanijama, kao i uvođenje GSA tj. prodajnih agenata. (Hina) splj sbo 251217 MET aug 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙