FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PODRAVKIN IZVOZ U PREKOMORSKE ZEMLJE 3,5 MILIJUNA USD

ZAGREB, 22. kolovoza (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern Podravka u prvih je šest mjeseci ove godine na tržišta prekomorskih zemalja - Sjedinjenih Američkih Država (SAD), Kanade i Južne Amerike - izvezla proizvoda u vrijednosti približno 3,5 milijuna američkih dolara čime je ostvareno 50 posto plana, kazao je direktor Podravkine Vanjske trgovine za prekomorske zemlje Ante Mileta.
ZAGREB, 22. kolovoza (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern Podravka u prvih je šest mjeseci ove godine na tržišta prekomorskih zemalja - Sjedinjenih Američkih Država (SAD), Kanade i Južne Amerike - izvezla proizvoda u vrijednosti približno 3,5 milijuna američkih dolara čime je ostvareno 50 posto plana, kazao je direktor Podravkine Vanjske trgovine za prekomorske zemlje Ante Mileta. #L# Po njegovim riječima, izvoz u te zemlje smanjen je u odnosu na ranije godine ponajprije zbog više cijena Podravkinih proizvoda što je, primjerice, uz izuzetno jaku konkurenciju u tim zemljama, gotovo u potpunosti zaustavilo izvoz džemova. Podravka je, ističe Mileta, ranijih godina samo u SAD i Kanadu izvozila između 2000 i 2500 tona džemova. U strukturi izvoza 80 posto čini vegeta, koje se do kraja godine planira izvesti oko 1000 tona samo u SAD i Kanadu. Unatoč poteškoćama u poslovanju koncerna, direktor Mileta najavljuje pozitivne pomake u idućem razdoblju. Naime, u Podravki namjeravaju povećati izvoz te širiti svoje aktivnosti na nova tržišta. Do prošle godine, primjerice, koncern je svoje čajeve izvozio u neznatnim količinama na kandsko tržište, dok je ove godine taj izvoz po udjelu odmah iza vegete, a sve više se povećava i na tržištu SAD. Prema Miletovim očekivanjima, izvozom bi se čajeva od sezone do sezone, tj. od travnja ove do istog mjeseca sljedeće godine moglo ostvariti približno 300 tisuća dolara. "Iako izvoz u prekomorske zemlje nije velik u odnosu na ukupan izvoz koncerna, istaknuo je Mileta, nije niti zanemariv budući je na njemu perspektiva Podravke, posebice kada se krene na osvajanje novih tržišta." Naime, uskoro će krenuti izvoz za Filipine, pregovara se o izvozu u Indoneziju i Maleziju, nedavno je prvi kontejner s Podravkinim proizvodima otišao za Venezuelu, dok je izvoz u Brazil krenuo prošle godine. Od svih tih perspektivnih zemalja, Mileta posebno ističe Brazil koji je velik i po broju stanovnika i površini, a brazilska je kuhinja slična hrvatskoj. Prije dva mjeseca na tom tržištu koncern je testirao prodaju vegete, a rezultati su optimistični, ponajviše zbog toga što je Brazil posljednjih godina liberalizirao uvoz. Glavna poteškoća povećanju izvoza, smatra Mileta, visoki su proizvodni troškovi, a ukoliko bi se oni smanjili za približno 20 do 30 posto Podravkini bi proizvodi bili konkurentni cijenom te bi izvoz mogao dosegnuti i do šest milijuna dolara. Kad bi se još više ulagalo u promidžbene aktivnosti izvoz u prekomorske zemlje mogao bi dosegnuti i 10 milijuna dolara. Inače, Podravka je u prvom polugodištu izvezla robe u vrijednosti 55,4 milijuna dolara, dok je u cijeloj prošloj godini izvozom ostvareno 132,2 milijuna dolara. (Hina) mk sbo 221121 MET aug 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙