ZAGREB, 21. srpnja (Hina) - Vodeći svjetski proizvođač bijele tehnike - švedski Elektrolux prije pet godina započeo je s agresivnom strategijom zaštite okoliša i tako uspio učvrstiti svoju poziciju na tržištu i povećati vrijednost
dionica. To je najvažniji zaključak tvrtkina godišnjeg izvješća o zaštiti okoliša, izvijestio je Elektrolux.
ZAGREB, 21. srpnja (Hina) - Vodeći svjetski proizvođač bijele tehnike
- švedski Elektrolux prije pet godina započeo je s agresivnom
strategijom zaštite okoliša i tako uspio učvrstiti svoju poziciju na
tržištu i povećati vrijednost dionica. To je najvažniji zaključak
tvrtkina godišnjeg izvješća o zaštiti okoliša, izvijestio je
Elektrolux. #L#
Prema riječima potpredsjednika za pitanje okoliša Pera Grunewalda,
ključni podaci pokazuju da je strategija zaštite okoliša dovela do
povećanja tvrtkine dobiti.
Jedna od tvornica iz grupacije Elektroluxa, Zanussi iz Italije,
prošle je godine dobila talijansku nagradu za zaštitu okoliša, koja
joj je dodijeljena zbog uspješnih napora da se gospodarski razvoj
uskladi s djelotvornom zaštitom okoliša.
Do 2025. godine 900 milijuna ljudi živjet će u zemljama s
"apsolutnim nedostatkom vode", stoji u izvješću. Zbog toga
Elektrolux proizvodi strojeve, perilice rublja i suđa koji
troše manje vode, te vrhunske pročišćivače vode.
U Elektroluxu ističu kako je jedan od glavnih ciljeva u ovoj
godini provedba sustava zaštite okoliša - ISO 14001, koji je
ispitan u tvornici u švedskom gradu Ljungbyu.
Tvrtkin odjel za istraživanje i razvoj najavljuje i novi E-Tech
motor. Taj će motor uz drastično smanjenje emisije ispušnih plinova i
čestica te smanjenje potrošnje goriva za 30 posto, davati 40 posto
više energije.
(Hina) splj sbo
211024 MET jul 97