ZAGREB, 18. srpnja (Hina) - Nakon odluke Vijeća Hrvatske turističke zajednice kojom su turisti "dobili još jednu rajsku ponudu u novom sloganu: 'Hrvatska raj na zemlji'", Jasmina Popović piše:
ZAGREB, 18. srpnja (Hina) - Nakon odluke Vijeća Hrvatske turističke
zajednice kojom su turisti "dobili još jednu rajsku ponudu u novom
sloganu: 'Hrvatska raj na zemlji'", Jasmina Popović piše: #L#
"Čak i ako se složimo da je svakom svoje najljepše, slogan zvuči ne
samo pretenciozno već i potencijalno opasno. Teško je, naime,
opravdati rajska očekivanja turista, a lako ih je razočarati
neispunjavanjem njihovih osnovnih potreba: kvalitetnim prijevozom,
udobnim smještajem, bogatom i jeftinom izvanpansionskom ponudom,
pouzdanim informacijama...
Budimo objektivni: kakav standard svojim turistima nudi hrvatski
turistički raj? Koliko se može računati na kvalitetnu uslugu, luksuzni
smještaj, ugodno putovanje kada su lani zahodi bili ispod svake
kulturne razine, a ove je godine niz građevinskih radova u
najturističkijim središtima i na prometnicama počeo baš u jeku sezone.
'Raj na zemlji', kako god to privlačno zvučalo, ne može biti samo
marketinška doskočica bez stvarne podloge. Hrvatska je pet godina bila
izvan turističkih tokova, u hotelima su bili prognanici, stručni
kadrovi su odlazili za boljim poslovima, vlasnička je struktura
neriješena, zbog čega mnoge inicijative nisu realizirane. Nema sumnje
da su i turisti koji odabiru Hrvatsku svjesni barem dijela realnosti.
Spremni su stoga za nižu cijenu smještaja doći u većem broju nego
prošlih godina i posredno pomoći hrvatskom gospodarstvu. Za njih bi
možda srdačno 'dobro došli' i ljubazno 'doviđenja' bilo dovoljno
rajski", piše Jasmina Popović.
(Hina) dp mi
180037 MET jul 97