FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HAK PROMOVIRAO PRIRUČNIK "ŠKOLA VOŽNJE"

ZAGREB, 14. srpnja (Hina) - Hrvatski autoklub (HAK) predstavio je danas javnosti svoje novo izdanje - Priručnik za osposobljavanje kandidata za vozače vozila A i B kategorije "Škola vožnje".
ZAGREB, 14. srpnja (Hina) - Hrvatski autoklub (HAK) predstavio je danas javnosti svoje novo izdanje - Priručnik za osposobljavanje kandidata za vozače vozila A i B kategorije "Škola vožnje". #L# Priručnik je pripremila grupa autora, a po riječima jednog od autora Nenada Zubera, sastavljači su se nastojali udaljiti od dosadašnje tehnike puke ilustracije citiranih zakonskih odredaba. Predstavljanjem sudionika u prometu, prometne kulture, međuodnosa sudionika u prometu, te, uz ostalo, problema ekologije u prometu, autori, kazao je Zuber, pokušavaju kod vozača i onih koji će to postati potaknuti pozitivne stavove prema prometu. HAK je, podsjetio je glavni tajnik HAK-a Ile Baković, nacionalna udruga vozača, čiji je cilj zaštita interesa vozača i poboljšanje sigurnosti prometa na cestama. Prošle je godine HAK obilježio svoju 90. obljetnicu, a danas ima više od 62.000 članova. Napominjući da je riječ o drugom priručniku takve vrste, Baković se osvrnuo i na kritike, posebice Hrvatske zajednice autoškola, koja, kako je rekao, HAK proziva zbog monopola, te koja za sebe tvrdi da nudi suvremeniji način osposobljavanja vozača. Glavni je tajnik HAK-a pritom izrazio nadu da će tržište više nego potvrditi "Školu vožnje". Da je riječ o iznimno vrijednom djelu, po riječima jednog od recenzenata dr. Ivana Dadića, trebala bi pokazati i budućnost. U zadnjih deset godina u Hrvatskoj je u prometu poginulo više od deset tisuća osoba, više od 170.000 je ozlijeđeno, a štete su dosegnule 16 milijardi njemačkih maraka, kazao je Dadić, koji se nada da će smanjenju stradanja dijelom pridonijeti i priručnik. Govoreći o didaktičko-uporabnoj vrijednosti priručnika, profesor Pedagoškog fakulteta Milan Matijević uz ostalo je pozitivnim ocijenio naglašeno problemski pristup koji traži aktivan odnos čitatelja, te uporabu mulitimedijskog pristupa predstavljanju sadržaja (tekst, shematski crteži, karikatura, strip i fotografija). (Hina) bn db 141542 MET jul 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙