ZAGREB, 24. lipnja (Hina) - Zagrebačka tvrtka Ledo iz koncerna Agrokor ove godine planira učvrstiti svoje mjesto na domaćem tržištu sladoleda, ambicioznije nastupiti na susjednim tržištima i povećati udjel na domaćem tržištu smrznute
hrane, najavila je predsjednica Uprave te tvrtke Ljerka Puljić. Također, u tijeku je i postupak za dobivanje certifikata standarda ISO 9001.
ZAGREB, 24. lipnja (Hina) - Zagrebačka tvrtka Ledo iz koncerna Agrokor
ove godine planira učvrstiti svoje mjesto na domaćem tržištu
sladoleda, ambicioznije nastupiti na susjednim tržištima i povećati
udjel na domaćem tržištu smrznute hrane, najavila je predsjednica
Uprave te tvrtke Ljerka Puljić. Također, u tijeku je i postupak za
dobivanje certifikata standarda ISO 9001. #L#
Lanjski je promet dosegnuo 374,4 milijuna kuna, što u tvrtki
ocjenjuju zadovoljavajućim budući da je 17 posto veći nego prethodne
godine. Istodobno, operativna je dobit uvećana 37 posto.
Takav rezultat iznimno je dobar s obzirom na činjenicu da je ostvaren
uz veliku inozemnu konkurenciju i u uvjetima kada domaća proizvodnja
nije zaštićena.
"Lani je Ledo ostvario nekoliko ciljeva prijelomnih za realizaciju
njegove ukupne strategije", rekla je Ljerka Puljić. To su ponajprije
povećanje tržišnog udjela na domaćem tržištu sladoleda s 50 posto u
1995. godini na 60 posto te sposobnost tvrtke da se nosi s najjačom
europskom konkurencijom.
Naime, Ledo je lani učinio prvi korak u ovladavanju cjelokupnim
domaćim tržištem smrznute hrane, lansiravši vlastitu marku smrznutog
povrća te započevši suradnju s drugim tvrtkama na području smrznute
hrane i ribe.
Osim toga, u području plasmana smrznutih proizvoda od tijesta učinjen
je veliki iskorak pokretanjem proizvodnje gotovih smrznutih proizvoda,
ocijenila je Ljerka Puljić.
Inače, na nedavno održanoj Glavnoj skupštini dioničari su odlučili
isplatiti dividende u iznosu od 3,57 milijuna kuna ili 16,23 kune po
dionici.
(Hina) mk sbo
241016 MET jun 97