FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: I HRVATSKA U PROMOCIJI EUROPSKOG TURIZMA NA DRUGIM KONTINENTIMA

ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Hrvatska je krajem svibnja na zasjedanju 52. Generalne skupštine Europske komisije za turizam (ETC) u Glasgowu u Škotskoj jednoglasno primljena u tu organizaciju kao 27. zemlja članica. Kako je na toj sjednici donijet i Godišnji plan za drugu polovinu 1997. i za 1998. godinu, i Hrvatska će imati mogućnost zajedničkog nastupa s drugim zemljama članicama ETC-a u Sjevernoj i Južnoj Americi, Aziji i Australiji, priopćio je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Marijan Bulat.
ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Hrvatska je krajem svibnja na zasjedanju 52. Generalne skupštine Europske komisije za turizam (ETC) u Glasgowu u Škotskoj jednoglasno primljena u tu organizaciju kao 27. zemlja članica. Kako je na toj sjednici donijet i Godišnji plan za drugu polovinu 1997. i za 1998. godinu, i Hrvatska će imati mogućnost zajedničkog nastupa s drugim zemljama članicama ETC-a u Sjevernoj i Južnoj Americi, Aziji i Australiji, priopćio je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Marijan Bulat. #L# ETC je ustrojena 1948. godine u Norveškoj radi svjetske promocije Europe kao turističke destinacije. Njezine su članice zemlje Europske unije (EU) s izuzetkom Nizozemske, te Norveška, Island, Švicarska, Monako, Malta, Cipar, Turska, Bugarska, Češka, Mađarska, Poljska, Slovenija i Hrvatska. Zemlje članice su zastupljene predsjednicima nacionalnih turističkih organizacija, koji izabiru predsjedavajućeg, dopredsjedavajućeg, Upravni odbor i Odbor za planiranje na mandat od dvije godine. Rad te organizacije financira se prilozima zemalja članica, koji se određuju temeljem dogovorenih kriterija. Dodatna financijska potpora za posebne promotivne aktivnosti prikuplja se i u drugim zemljama, dok djelatnost organizacije podupire i turistička industrija. Tako se godišnji iznos osnovnih sredstava ETC-a, pribavljen prilozima zemalja članica, često udvostruči, utrostruči ili čak, učetverostruči, odnosno iznosi između jedan i četiri milijuna ekija. Inače, prošlogodišnji je proračun za promocijske aktivnosti u Sjedinjenim Američkim Državama iznosio 2,93 milijuna ekija, u Kanadi 870 tisuća ekija, latinoameričkim zemljama 92 tisuće ekija te u Australiji 133,5 tisuća ekija. Ove je godine organizacija započela s provođenjem dugoročne strategije istraživanja tržišta do 2000. godine, a proračun za te aktivnosti uvećan je s 25 na 145 tisuća ekija, uz dodatnih 50 tisuća ekija izdvojenih samo za istraživanje japanskog tržišta. Najbrojniji posjetitelji europskih turističkih destinacija lani su bili stanovnici SAD-a. Procjenjuje se da je prošle godine ostvareno više od devet milijuna putovanja državljana SAD-a u Europu, prema 8,7 milijuna putovanja zabilježenih u 1995. godini, što znači da je 1996. godina bila četvrta uzastopna rekordna godina za Europu kao prvo turističko odredište Amerikanaca. Procjenjuje se da je turistička potrošnja Amerikanaca u Europi lani iznosila 18 milijardi američkih dolara, prema 14 milijardi dolara iz 1995. Izgledi za 1997. godinu također su sjajni, prije svega zbog uvećane potrošačke moći američkih građana, rastućeg gospodarstva s jakim dolarom i uvećanih kapaciteta na transatlantskim letovima. Nakon Amerikanaca najbrojniji su bili Japanci koji su ostvarili 2,03 milijuna putovanja, a potom Kanađani s 1,6 milijuna putovanja, stoji u godišnjem izvješću te organizacije. (Hina) dš sab 201522 MET jun 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙