FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NOVI TRENDOVI U PROIZVODNJI PARFEMA

HAMBURG, 20. lipnja (Hina/DPA) - "Tekući identitet" se gubi, barem kod tekućina ljepote, odnosno parfema, kod kojih se donedavno sve koncentriralo na androginitet i unisex-mirise, ali sada kozmetičke firme tragaju za novom slikom žene i muškarca.
HAMBURG, 20. lipnja (Hina/DPA) - "Tekući identitet" se gubi, barem kod tekućina ljepote, odnosno parfema, kod kojih se donedavno sve koncentriralo na androginitet i unisex-mirise, ali sada kozmetičke firme tragaju za novom slikom žene i muškarca. #L# Borba spolova je očito prošla, elementi tradicionalnih muških mirisa se u međuvremenu već koriste u ženskim parfemima, ali ne da bi izbrisali ženstvenost, nego da podvuku kontrast. Predvodnica ovog trenda je Jil Sander sa svojim novim mirisom "Jil". Samo ime pokazuje srodnost s modom i osobnošću njemačke dizajnerice: blagi, nježni elementi se povezuju sa strogim purizmom. "Sve skupa nema nikakve veze s unisexom, moderna žena svakako može ujediniti intelekt i žensku privlačnost", kaže Jil Sander. Slično je i s novim mirisom od Guccija "Envy", koji ujedinjuje jasne i cvjetno-ženstvene komponente. Miris je inspiriran cvijetom vinove loze. Oda New Yorku dolazi iz kuće Elizabeth Arden: "5th Avenue" sa svojom cvijetnim, poluorijentalnim obilježjima. "Mirisi koji odražavaju luksuz i uzvišeni stil su jako u modi", kažu iz modne kuće Arden. "Organza", novi parfem Givenchyja, još više ustraje na ženskom glamouru. Bočica podsjeća na grčki kip, ali i na božicu ljubavi Veneru. Miris slavi orijentalne sastojke i cvjetne note bujne osjećajnosti. Tko više voli sportski stil također nije uskraćen. Nove kreacije poput "Polo Sport Women" od Ralpha Laurena ili "Cool Water Women" od Davidoffa ujedinjuju cvjetnu transparentnost i hladnu morsku svježinu. I novi miris "Hugo" se također predstavlja lako i nekomplicirano, s voćnim notama. Svi korisnici ovih mirisa žele jedno: zavoditi. Prema jednoj studiji koju je provela kuća "Arden", 64% žena i 78% muškaraca koriste jedan miris, jer smatraju da emotivno stimulira partnera i da ih taj miris čini još neodoljivijima: na kraju krajeva ove mirisne poruke ulaze direktno u limbijski sustav mozga koji stvara osjećaje, i time izazivaju reakcije poput blaženosti, erotskih osjećaja, ali i agresivnosti. Kod muškaraca je potrošnja u sektoru mirisa već pet godina u usponu. Kredo Ernesta Heminwaya da "muškarac ne smije mirisati ni na što osim na sebe" je time definitivno stavljen ad acta. Ovoga ljeta će se koristiti jaki mirisi. Kreacije poput šumski-zelenog i oceanskog "Dune pour Homme" od Diora, surovo-svježeg "Independencea" od proizvođača sportskih artikala "Pume ili "Crome" od Azzara, koji povezuje mirise limuna, plemenitog drveta i vode, usmjerene su na dinamičnog, sportskog muškarca. Bez obzira na to, androgini mirisi se ne daju. Calvin Klein je ovog proljeća nakon "CK one" predstavio "CK be" i s neobičnom crnom bocom još uvijek drži drugo mjesto na listi bestsellera muških parfema. (Hina) vch dh 201138 MET jun 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙