FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ISTARSKI TURIZAM NA INTERNETU

POREČ, 20. lipnja (Hina - Kamenko Žekić) - Ponuda vodećih istarskih hotelsko-turističkih tvrtki već je više od godinu dana predstavljena na Internetu. Na gotovo tri tisuće stranica na adresi wwww.istra-com korisnici tog najrazvijenijeg informatičkog sustava u svijetu mogu naći sve podatke o istarskoj turističkoj ponudi upotpunjene s više tisuća fotografija.
POREČ, 20. lipnja (Hina - Kamenko Žekić) - Ponuda vodećih istarskih hotelsko-turističkih tvrtki već je više od godinu dana predstavljena na Internetu. Na gotovo tri tisuće stranica na adresi wwww.istra-com korisnici tog najrazvijenijeg informatičkog sustava u svijetu mogu naći sve podatke o istarskoj turističkoj ponudi upotpunjene s više tisuća fotografija. #L# "Istarske turističke stranice privlače veliku pozornost korisnika Interneta s raznih strana svijeta, o čemu najrječitije govori podatak da je za nešto više od godinu dana zabilježeno šezdeset i dvije tisuće 'posjeta' toj bazi podataka", kaže Edi Žužić, direktor tvrtke za informatički inženjering "Edcom" iz Poreča, nositelja toga projekta. Iznimnoj posjećenosti istarske turističke Internet-adrese pridonosi i to što je prijavljena na svim najvećim pretraživačima Interneta, koji korisnicima pomažu u snalaženju među milijunima baza podataka u tom sustavu. Prosječno se dnevno zabilježi oko petsto "prelistavanja" istarskih stranica, a među posjetiteljima iz pedesetak zemalja svijeta najbrojniji su oni iz zapadnoeuropskih zemalja i SAD, gdje Internet i inače ima najširu primjenu. Sve su, međutim brojniji i posjeti korisnika Interneta iz srednjoeuropskih zemalja - Češke, Slovačke, Poljske, Mađarske - ali i iz udaljenijih dijelova "globalnoga sela", primjerice Japana. Osim upoznavanja s turističkom ponudom sve češće se koristi i mogućnost izravnog rezerviranja smještaja u hotelima, apartmanima i kampovima. Dosad je u ovoj godini istarskim hotelsko-turističkim tvrtkama na taj način prispjelo gotovo tisuću upita za rezerviranje smještaja u njihovim objektima. Prednjače porečka "Riviera" s više od sedamsto upita za rezervacije, umaški "Istraturist" s oko tristo, porečka "Plava laguna" s 231 i rovinjski "Jadran-turist" sa 187 upita. Ukupni izdaci "Riviera holdinga" za Internet u prošloj su godini iznosili oko deset tisuća njemačkih maraka, pri čemu je najveća stavka bio jednokratni iznos za izradu stranica, kazao je Miro Tripar, direktor prodaje. "U ovoj godini trošak za svih devet korisnika Interneta u "Rivieri" neće biti veći od dvije tisuće maraka. Ako za usporedbu uzmemo da nas tiskanje tri tisuće kataloga, koji također imaju svoju promidžbenu vrijednost, ali su ipak za jednokratnu uporabu, stoji deset tisuća maraka, onda se izdaci za Internet, prema njegovim učincima, mogu ocijeniti izuzetno isplativim", kaže Tripar. U "Rivieri" s ponosom ističu i da su u korištenju multimedije u promidžbene svrhe učinili još jedan veliki iskorak. Kroz nekoliko dana na turističkom sajmu u Koelnu posjetiteljima će osim uobičajenog promidžbenog materijala biti dostupan i prvi "Rivierin" CD. Na njemu je ponuda te hotelske kuće predstavljena na četiri jezika uz šezdeset minuta glazbe i to je prvi slučaj takve medijske promidžbe hrvatskih hotelsko-turističkih tvrtki. "Na Internetu smo predstavljeni još od 1995. godine, po čemu smo među prvim hotelsko-turističkim kućama u Hrvatskoj", kaže Manuela Beatović, voditeljica središnjeg rezervacijskog sustava u umaškom "Istraturistu". Od veljače ove godine, od kada se registrira svaki posjet našim stranicama na Internetu, zabilježili smo više od četiri tisuće "prelistavanja" njihova sadržaja, a s približavanjem turističke sezone broj upita za rezerviranje smještaja popeo se na desetak dnevno. Osim toga, sve češće koristimo i prednosti Interneta kao komunikacijskog sustava, pa, gdje god to možemo, poruke umjesto telefaksom šaljemo elektroničkom poštom, što pored drugih prednosti pridonosi i smanjenju troškova poslovnog komuniciranja", kaže Beatović. Atraktivnosti istarskih turističkih internet-stranica odskora uvelike pridonosi i uvrštavanje u njihov sadržaj ATP teniskog turnira u Umagu. Veliko zanimanje što ga pobuđuje ta sportska priredba, ali i izravna povezanost te internet-adrese sa stalnim ATP tour-siteom u tom informatičkom sustavu zasigurno će pridonijeti još većoj posjećenosti istarskih turističkih stranica, a slijedom toga i ljetovalištima u "najturističkijoj hrvatskoj regiji". (Hina) kž sab 200948 MET jun 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙