FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PACARD BELL RAZVIJA NOVU STRATEGIJU PRODAJE

NEW YORK, 19. lipnja (Hina/Reuter) - Američka tvrtka Packard Bell NEC namjerava početi s izravnom prodajom svojih osobnih računala malim i srednjim tvrtkama. Budući su njezina računala dosad prodavana putem distributera, tvrtka je odlučila razviti novu strategiju izravne prodaje nazvanu "NEC NOW".
NEW YORK, 19. lipnja (Hina/Reuter) - Američka tvrtka Packard Bell NEC namjerava početi s izravnom prodajom svojih osobnih računala malim i srednjim tvrtkama. Budući su njezina računala dosad prodavana putem distributera, tvrtka je odlučila razviti novu strategiju izravne prodaje nazvanu "NEC NOW". #L# Ta tvrtka, u kojoj po 20 posto vlasništva imaju japanska korporacija NEC i francuska skupina Bull, a ostatak je u privatnom vlasništvu, namjerava s novim načinom prodaje započeti početkom trećeg tromjesečja ove godine, a kupci će računala moći izravno kupovati od tvrtke ili putem mreže prodavača i distributera. Uspjeh izravne prodaje osobnih računala korporacije Dell Computer nagnao je mnoge računalne tvrtke, od Compaq Computera do Hewlett-Packarda, a sad i Odjel proizvodnje računala tvrtke NEC, budući gubi udjel na sjevernoameričkom tržištu, da razmisle o takvom načinu prodaje. Izravnom prodajom smanjuju se troškovi poslovanja, a distributeri će moći ostvariti veću dobit, rekao je predsjednik uprave Packard Bell NEC-a Beny Alagem. No, pojedini analitičari ne vjeruju u novi način prodaje. Smatraju da tvrtka ne može istodobno prodavati računala izravno i putem mreže distributera. Tvrtke korisnici sve su zainteresiranije za povoljniju kupnju računala pa su i predstavnici tvrtki poput Compaqa i IBM-a dali naslutiti kako i oni razmišljaju o novim načinima prodaje svojih proizvoda i to izravno na stranicama Interneta. Pojedini analitičari, pak, drže da to neće biti jednostavno ostvariti. Inače, Packard Bell je, po podacima istraživačke tvrtke Dataquest, treći svjetski dobavljač osobnih računala nakon Compaqa i IBM-a. Tvrtkini dužnosnici smatraju da će udvostručiti prodaju u sljedećem razdoblju. (Hina) mr sbo 191216 MET jun 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙