NEW YORK, 19. lipnja (Hina/Reuter) - Američka tvrtka Packard Bell NEC namjerava početi s izravnom prodajom svojih osobnih računala malim i srednjim tvrtkama. Budući su njezina računala dosad prodavana putem distributera, tvrtka je
odlučila razviti novu strategiju izravne prodaje nazvanu "NEC NOW".
NEW YORK, 19. lipnja (Hina/Reuter) - Američka tvrtka Packard Bell NEC
namjerava početi s izravnom prodajom svojih osobnih računala malim i
srednjim tvrtkama. Budući su njezina računala dosad prodavana putem
distributera, tvrtka je odlučila razviti novu strategiju izravne
prodaje nazvanu "NEC NOW". #L#
Ta tvrtka, u kojoj po 20 posto vlasništva imaju japanska korporacija
NEC i francuska skupina Bull, a ostatak je u privatnom vlasništvu,
namjerava s novim načinom prodaje započeti početkom trećeg tromjesečja
ove godine, a kupci će računala moći izravno kupovati od tvrtke ili putem
mreže prodavača i distributera.
Uspjeh izravne prodaje osobnih računala korporacije Dell Computer
nagnao je mnoge računalne tvrtke, od Compaq Computera do Hewlett-Packarda,
a sad i Odjel proizvodnje računala tvrtke NEC, budući gubi udjel na
sjevernoameričkom tržištu, da razmisle o takvom načinu prodaje.
Izravnom prodajom smanjuju se troškovi poslovanja, a distributeri će
moći ostvariti veću dobit, rekao je predsjednik uprave Packard Bell
NEC-a Beny Alagem.
No, pojedini analitičari ne vjeruju u novi način prodaje. Smatraju da
tvrtka ne može istodobno prodavati računala izravno i putem mreže
distributera.
Tvrtke korisnici sve su zainteresiranije za povoljniju kupnju
računala pa su i predstavnici tvrtki poput Compaqa i IBM-a dali
naslutiti kako i oni razmišljaju o novim načinima prodaje svojih
proizvoda i to izravno na stranicama Interneta. Pojedini analitičari,
pak, drže da to neće biti jednostavno ostvariti.
Inače, Packard Bell je, po podacima istraživačke tvrtke Dataquest,
treći svjetski dobavljač osobnih računala nakon Compaqa i IBM-a. Tvrtkini
dužnosnici smatraju da će udvostručiti prodaju u sljedećem razdoblju.
(Hina) mr sbo
191216 MET jun 97