ZAGREB, 7. svibnja (Hina) - Od pristiglih 65 prijedloga za novi znak hrvatskog turizma, na današnjoj je 19. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HDZ) za novi znak izabran jedan od autorskih radova poznatog
hrvatskog dizajnera Borisa Ljubičića. Uz dvije kocke, crvenu i plavu, ukomponirano je ime Hrvatska, s valovima duž imena.
ZAGREB, 7. svibnja (Hina) - Od pristiglih 65 prijedloga za novi znak
hrvatskog turizma, na današnjoj je 19. sjednici Turističkog vijeća
Hrvatske turističke zajednice (HDZ) za novi znak izabran jedan od
autorskih radova poznatog hrvatskog dizajnera Borisa Ljubičića. Uz
dvije kocke, crvenu i plavu, ukomponirano je ime Hrvatska, s valovima
duž imena. #L#
Međutim, za slogan hrvatskog turizma raspisat će se novi natječaj,
koji će trajati do srpnja, a do tada će i nadalje vrijediti dosadašnji
slogan "Hrvatska - mala zemlja za veliki odmor". #L#
Na sjednici je među ostalim zaključeno kako će se za dodatno
oglašavanje na inozemnim tržištima u posezoni izdvojiti ukupno 770
tisuća DEM, od čega će 420 tisuća DEM osigurati glavni ured HTZ-a, dok
će se ostatak namaknuti iz sredstava turističkih zajednica županija, u
različitim omjerima, koje će biti nositelji aktivnosti financiranja
dodatnog oglašavanja.
Direktor Glavnoga ureda HTZ-a Marijan Bulat istaknuo je kako se
hrvatska turistička ponuda za posezonu posebice mora oglašavati na
njemačkom, austrijskom, slovenskom, nizozemskom, mađarskom i slovačkom
tržištu, s naglaskom na skupine treće životne dobi. On je dodao, kako
će se davati posebna potpora i vlasnicima autobusa te crkvenim i
sportskim klubovima.
U svezi s trenutačnim stanjem bukinga na emitivnim tržištima, Bulat
je rekao kako je na njemačkom i austrijskom tržištu u posljednja tri
mjeseca buking porastao 200 posto u odnosu na isto razdoblje prošle
godine. Pritom je najviše porastao buking za odmor od više dana, a
povećale su se i rezervacije obitelji s djecom.
Predstavništva i ispostave HTZ-a u Njemačkoj dnevno imaju između 400
i 500 poziva, dok ispostave u Italiji imaju od 100 do 200 poziva,
dodao je Bulat.
Na sjednici je među ostalim zaključeno i kako će se dati financijska
potpora strukovnim udrugama - Udruzi hrvatskih putničkih agencija
(UHPA) u visini 206.352 kuna, Hrvatskoj udruzi hotelijera (HUH) u
visini 186.000 kuna, kamping udruzi Hrvatske (KUH) u visini 179.079,60
kuna te Udruzi "Hrvatske marine" u visini 43.000 kuna.
(Hina) splj/bma db
072203 MET may 97