ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Na međunarodnom studentskom natjecanju u marketingu i gospodarskom oglašavanju INTERAD 97 ekipe zagrebačkog Ekonomskog fakulteta osvojile su drugo i treće mjesto, priopćeno je danas iz toga
fakulteta.
ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Na međunarodnom studentskom natjecanju u
marketingu i gospodarskom oglašavanju INTERAD 97 ekipe zagrebačkog
Ekonomskog fakulteta osvojile su drugo i treće mjesto, priopćeno je
danas iz toga fakulteta. #L#
INTERAD je tradicionalno studentsko natjecanje koje se održava u
cijelom svijetu, na kome timovi studenata natjecatelja simuliraju rad
agencije za marketing i propagandu te servisiraju jednog međunarodnog
klijenta. Ove godine projektni znak natjecanja bila je izrada
trogodišnje promotivne strategije za uglednu svjetsku financijsku
korporaciju Merrill Lynch, a rad su u New Yorku ocjenjivali
međunarodni stručnjaci za marketing i propagandu.
"Ekonomski fakultet u Zagrebu na ovom je natjecanju ostvario ono što
nije uspjelo nijednoj drugoj obrazovnoj instituciji u svijetu - imati
dvije natjecateljske ekipe među tri najbolje na kontinentu", stoji u
priopćenju zagrebačkog Ekonomskog fakulteta.
(Hina) td ds
271847 MET may 97