FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

USPJEŠAN NASTUP STUDENATA EKONOMSKOG FAKULTETA NA INTERAD-U '97

ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Na međunarodnom studentskom natjecanju u marketingu i gospodarskom oglašavanju INTERAD 97 ekipe zagrebačkog Ekonomskog fakulteta osvojile su drugo i treće mjesto, priopćeno je danas iz toga fakulteta.
ZAGREB, 27. svibnja (Hina) - Na međunarodnom studentskom natjecanju u marketingu i gospodarskom oglašavanju INTERAD 97 ekipe zagrebačkog Ekonomskog fakulteta osvojile su drugo i treće mjesto, priopćeno je danas iz toga fakulteta. #L# INTERAD je tradicionalno studentsko natjecanje koje se održava u cijelom svijetu, na kome timovi studenata natjecatelja simuliraju rad agencije za marketing i propagandu te servisiraju jednog međunarodnog klijenta. Ove godine projektni znak natjecanja bila je izrada trogodišnje promotivne strategije za uglednu svjetsku financijsku korporaciju Merrill Lynch, a rad su u New Yorku ocjenjivali međunarodni stručnjaci za marketing i propagandu. "Ekonomski fakultet u Zagrebu na ovom je natjecanju ostvario ono što nije uspjelo nijednoj drugoj obrazovnoj instituciji u svijetu - imati dvije natjecateljske ekipe među tri najbolje na kontinentu", stoji u priopćenju zagrebačkog Ekonomskog fakulteta. (Hina) td ds 271847 MET may 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙