FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: IZAŠLA "TURISTIČKA TRŽIŠTA" O NJEMAČKOJ

ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) izdala je četvrti broj "Turističkih tržišta" posvećen Saveznoj Republici Njemačkoj. U tom izdanju navedeni su brojni podaci o njemačkom turističkom tržištu korisni za poslovanje s tim, najvećim i najznačajnijim turističkim tržištem u Europi i najvažnijim za Hrvatsku.
ZAGREB, 16. svibnja (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) izdala je četvrti broj "Turističkih tržišta" posvećen Saveznoj Republici Njemačkoj. U tom izdanju navedeni su brojni podaci o njemačkom turističkom tržištu korisni za poslovanje s tim, najvećim i najznačajnijim turističkim tržištem u Europi i najvažnijim za Hrvatsku. #L# U priručniku su, među ostalim, izneseni podaci o gospodarskim prilikama i turističkoj potražnji u toj zemlji. Prošlogodišnji gospodarski pokazatelji pokazuju najveću nezaposlenost u posljednjih 50 godina, a procjenjuje se da će se njezin trend rasta nastaviti i ove godine. No, njemačko tržište putovanja usprkos visokoj nezaposlenosti pokazalo se jednim od najotpornijih na svijetu. Tako je lani zabilježeno ukupno 5,6 posto putnika više i povećanje prodaje od 3,5 posto kod četiriju najvećih njemačkih touroperatora. Vodeći njemački touroperator TUI procjenjuje dodatno povećanje prodaje za otprilike tri do četiri posto ove godine. U tom je broju također analiziran i položaj Hrvatske u programima njemačkih touroperatora, a iznesene su i analize pojedinih posebice značajnih i zanimljivih dijelova turističkog tržišta poput kamp tržišta, naturizma i Hrvatske kao nautičkog odredišta njemačkih nautičara. Inače, Hrvatsku je lani posjetilo 448.672 njemačkih turista, koji su, prema podacima Državnog zavoda za statistiku, ostvarili 3,74 milijuna noćenja ili 95,55 posto više nego 1995. godine. Ove se godine u Hrvatskoj očekuje približno 600.000 Nijemaca. (Hina) mr sab 161424 MET may 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙