FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENA KNJIGA DR. TOMISLAVA GRGINA "EDUKACIJSKA PSIHOLOGIJA"

ZADAR, 14. svibnja (Hina) - U svečanoj dvorani Filozofskoga fakulteta u Zadru danas je predstavljena knjiga dr. Tomislava Grgina "Edukacijska psihologija". Autor je sveučilišni profesor Filozofskoga fakulteta u Zadru na Katedri za psihologiju, objavio je do sada više od 70 stručnih članaka, suautor je triju vrijednih edicija u području psihologije, te suautor Pedagoške enciklopedije. O njegovoj najnovijoj knjizi govorili su dr. Ilija Manenica i dr. Mirjana Nazor, te sam autor.
PSIHOLOGIJA" ZADAR, 14. svibnja (Hina) - U svečanoj dvorani Filozofskoga fakulteta u Zadru danas je predstavljena knjiga dr. Tomislava Grgina "Edukacijska psihologija". Autor je sveučilišni profesor Filozofskoga fakulteta u Zadru na Katedri za psihologiju, objavio je do sada više od 70 stručnih članaka, suautor je triju vrijednih edicija u području psihologije, te suautor Pedagoške enciklopedije. O njegovoj najnovijoj knjizi govorili su dr. Ilija Manenica i dr. Mirjana Nazor, te sam autor. #L# Po riječima predstavljača, dr. Ilije Manenice, knjiga "Edukacijska psihologija" vrijedan je sveučilišni udžbenik koji će dobro doći ne samo psiholozima nego i drugim stručnjacima koji u svojemu radu uzimaju u obzir dostignuća psihološke znanosti. Dr. Manenica je istaknuo da autor knjige dr. Tomislav Grgin ima više iskustva u edukacijskoj psihologiji od svih drugih nastavnika i znanstvenika koji se bave psihologijom u Hrvatskoj. Dr. Grgin je u knjizi istaknuo dva čimbenika u procesu učenja: sposobnost i motivaciju, a bavi se i nastavničkim stresom, što je, po riječima dr. Ilije Manenice, bitna novost u proučavanju procesa učenja i podučavanja. Dr. Mirjana Nazor je rekla da je knjiga dr. Grgina novost u psihologijskoj hrvatskoj literaturi, jer edukacijsku psihologiju autor promatra zasebno, kao psihologijsku poddisciplinu, što do sada u literaturi nije bio slučaj. Autor se u knjizi bavi teorijskim i praktičnim pitanjem učenja te sadržava brojne praktične savjete o tome kako organizirati učenje, naglasila je dr. Nazor predstavljajući knjigu dr. Grgina "Edukacijska psihologija". (Hina) im vkn 141615 MET may 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙