ZADAR, 14. svibnja (Hina) - U svečanoj dvorani Filozofskoga fakulteta u Zadru danas je predstavljena knjiga dr. Tomislava Grgina "Edukacijska psihologija". Autor je sveučilišni profesor Filozofskoga fakulteta u Zadru na Katedri za
psihologiju, objavio je do sada više od 70 stručnih članaka, suautor je triju vrijednih edicija u području psihologije, te suautor Pedagoške enciklopedije. O njegovoj najnovijoj knjizi govorili su dr. Ilija Manenica i dr. Mirjana Nazor, te sam autor.
PSIHOLOGIJA"
ZADAR, 14. svibnja (Hina) - U svečanoj dvorani Filozofskoga fakulteta
u Zadru danas je predstavljena knjiga dr. Tomislava Grgina
"Edukacijska psihologija". Autor je sveučilišni profesor Filozofskoga
fakulteta u Zadru na Katedri za psihologiju, objavio je do sada više
od 70 stručnih članaka, suautor je triju vrijednih edicija u području
psihologije, te suautor Pedagoške enciklopedije. O njegovoj najnovijoj
knjizi govorili su dr. Ilija Manenica i dr. Mirjana Nazor, te sam
autor. #L#
Po riječima predstavljača, dr. Ilije Manenice, knjiga "Edukacijska
psihologija" vrijedan je sveučilišni udžbenik koji će dobro doći ne
samo psiholozima nego i drugim stručnjacima koji u svojemu radu
uzimaju u obzir dostignuća psihološke znanosti. Dr. Manenica je
istaknuo da autor knjige dr. Tomislav Grgin ima više iskustva u
edukacijskoj psihologiji od svih drugih nastavnika i znanstvenika koji
se bave psihologijom u Hrvatskoj. Dr. Grgin je u knjizi istaknuo dva
čimbenika u procesu učenja: sposobnost i motivaciju, a bavi se i
nastavničkim stresom, što je, po riječima dr. Ilije Manenice, bitna
novost u proučavanju procesa učenja i podučavanja.
Dr. Mirjana Nazor je rekla da je knjiga dr. Grgina novost u
psihologijskoj hrvatskoj literaturi, jer edukacijsku psihologiju autor
promatra zasebno, kao psihologijsku poddisciplinu, što do sada u
literaturi nije bio slučaj.
Autor se u knjizi bavi teorijskim i praktičnim pitanjem učenja te
sadržava brojne praktične savjete o tome kako organizirati učenje,
naglasila je dr. Nazor predstavljajući knjigu dr. Grgina "Edukacijska
psihologija".
(Hina) im vkn
141615 MET may 97