CANNES, 12. svibnja (Hina/AFP) - "Definiraj nasilje", kaže Cat, jedna od junakinja Wendersova filma u službenom programu za Zlatnu palmu u Cannesu: "Nasilje je pomanjkanje ljubavi", odgovorio je u nedjelju njemački redatelj čiji je
film "Kraj nasilja" prikazan na proslavi 50. filmskog festivala u nedjelju u Cannesu.
CANNES, 12. svibnja (Hina/AFP) - "Definiraj nasilje", kaže Cat, jedna
od junakinja Wendersova filma u službenom programu za Zlatnu palmu u
Cannesu: "Nasilje je pomanjkanje ljubavi", odgovorio je u nedjelju
njemački redatelj čiji je film "Kraj nasilja" prikazan na proslavi 50.
filmskog festivala u nedjelju u Cannesu. #L#
Trinaest godina nakon Palme za "Paris Texas", Wenders se vratio u
Hollywood kako bi u 27 dana snimio film "utopijskog naslova jer
nasilje ne može prestati", u najboljem slučaju možemo prenijeti "sliku
nasilja".
U filmu Bill Pullman producent je krvavih filmova, otet od dvojice
otmičara kasnije pronađenih odrubljenih glava. Nađe se upleten u
slagalicu čije elemente čine informatičar (Gabriel Byrne), njegov otac
(Sam Fuller), FBI, meksički vrtlari, dobroćudna Salvadorka, policajac
filmoljubac, kaskaderka, "gangsta rapper", europski redatelj.
U pratnji Andie MacDowell (koja igra suprugu Billa Pullmana) i Ryja
Coodera (koji je skladao glazbu kao i "Paris Texas"), Wenders je, s
novim imageom (kratko podšišana kosa), govorio o nasilju na
konferenciji za novinstvo.
"Moj film govori o prikazivanju nasilja prije nego o samom nasilju.
Ne osuđujem nikoga, ne osuđujem tuđe filmove, niti korištenje nasilja
kod drugih. Uostalom neki od mojih omiljenih filmova vrlo su nasilni.
Sam Fuller izvlači svu svoju energiju iz nasilja", kazao je on.
Govoreći o brzini kojom je snimljen "Kraj nasilja", istaknuo je kako
ga je "napravio bez razmišljanja. Potpuno je drugačiji od drugih".
Koliko je "Paris Texas" bio težak za snimanje, toliko se ovog puta
zabavio u Hollywoodu. Redatelj je trebao snimiti "The Billion Dollar
Hotel", no taj je znanstvenofantasnički projet, mnogo teži, odgođen za
jesen.
Upitan o tehnološkoj revoluciji na filmu, redatelj je ocijenio kako
se nalazimo u prijelaznom razdoblju: "S digitalnom slikom napravili
smo korak unatrag. No, u budućnosti, kad svladamo taj jezik, bit će to
novo bogatstvo. Moći ćemo se izražavati na način o kojem sad ne možemo
ni sanjati. Optimist sam."
(Hina) bnš bnš
121215 MET may 97