FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

WIM WENDERS: NASILJE JE POMANJKANJE LJUBAVI

CANNES, 12. svibnja (Hina/AFP) - "Definiraj nasilje", kaže Cat, jedna od junakinja Wendersova filma u službenom programu za Zlatnu palmu u Cannesu: "Nasilje je pomanjkanje ljubavi", odgovorio je u nedjelju njemački redatelj čiji je film "Kraj nasilja" prikazan na proslavi 50. filmskog festivala u nedjelju u Cannesu.
CANNES, 12. svibnja (Hina/AFP) - "Definiraj nasilje", kaže Cat, jedna od junakinja Wendersova filma u službenom programu za Zlatnu palmu u Cannesu: "Nasilje je pomanjkanje ljubavi", odgovorio je u nedjelju njemački redatelj čiji je film "Kraj nasilja" prikazan na proslavi 50. filmskog festivala u nedjelju u Cannesu. #L# Trinaest godina nakon Palme za "Paris Texas", Wenders se vratio u Hollywood kako bi u 27 dana snimio film "utopijskog naslova jer nasilje ne može prestati", u najboljem slučaju možemo prenijeti "sliku nasilja". U filmu Bill Pullman producent je krvavih filmova, otet od dvojice otmičara kasnije pronađenih odrubljenih glava. Nađe se upleten u slagalicu čije elemente čine informatičar (Gabriel Byrne), njegov otac (Sam Fuller), FBI, meksički vrtlari, dobroćudna Salvadorka, policajac filmoljubac, kaskaderka, "gangsta rapper", europski redatelj. U pratnji Andie MacDowell (koja igra suprugu Billa Pullmana) i Ryja Coodera (koji je skladao glazbu kao i "Paris Texas"), Wenders je, s novim imageom (kratko podšišana kosa), govorio o nasilju na konferenciji za novinstvo. "Moj film govori o prikazivanju nasilja prije nego o samom nasilju. Ne osuđujem nikoga, ne osuđujem tuđe filmove, niti korištenje nasilja kod drugih. Uostalom neki od mojih omiljenih filmova vrlo su nasilni. Sam Fuller izvlači svu svoju energiju iz nasilja", kazao je on. Govoreći o brzini kojom je snimljen "Kraj nasilja", istaknuo je kako ga je "napravio bez razmišljanja. Potpuno je drugačiji od drugih". Koliko je "Paris Texas" bio težak za snimanje, toliko se ovog puta zabavio u Hollywoodu. Redatelj je trebao snimiti "The Billion Dollar Hotel", no taj je znanstvenofantasnički projet, mnogo teži, odgođen za jesen. Upitan o tehnološkoj revoluciji na filmu, redatelj je ocijenio kako se nalazimo u prijelaznom razdoblju: "S digitalnom slikom napravili smo korak unatrag. No, u budućnosti, kad svladamo taj jezik, bit će to novo bogatstvo. Moći ćemo se izražavati na način o kojem sad ne možemo ni sanjati. Optimist sam." (Hina) bnš bnš 121215 MET may 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙