ZAGREB, 9. svibnja (Hina) - Knjiga "Marketing turističkih atrakcija, festivala i posebnih događanja", poznatog britanskog stručnjaka iz područja promocije i marketinga u turizmu Billa Richardsa, predstavljena je danas na Međunarodnom
poslovnom turističkom sajmu (ITTF), koji se održava na Zagrebačkom velesajmu. Riječ je o knjizi "praktičnom vodiču" namijenjenom ponajprije svim turističkim djelatnicima koji organiziraju raznovrsna turistička događanja, posjete dvorcima, galerijama, muzejima, kao i svima onima koji organiziraju kulturne, zabavne i športske priredbe. Knjigu je izdao "Potecon" d.o.o. iz Zagreba, a recenzirali su je dr. Boris Vukonić i dr. Josip Senečić.
I POSEBNIH DOGAĐANJA" BILLA RICHARDSA
ZAGREB, 9. svibnja (Hina) - Knjiga "Marketing turističkih atrakcija,
festivala i posebnih događanja", poznatog britanskog stručnjaka iz
područja promocije i marketinga u turizmu Billa Richardsa,
predstavljena je danas na Međunarodnom poslovnom turističkom sajmu
(ITTF), koji se održava na Zagrebačkom velesajmu. Riječ je o knjizi
"praktičnom vodiču" namijenjenom ponajprije svim turističkim
djelatnicima koji organiziraju raznovrsna turistička događanja,
posjete dvorcima, galerijama, muzejima, kao i svima onima koji
organiziraju kulturne, zabavne i športske priredbe. Knjigu je izdao
"Potecon" d.o.o. iz Zagreba, a recenzirali su je dr. Boris Vukonić i
dr. Josip Senečić. #L#
Dr. Boris Vukonić istaknuo je da je to tek druga knjiga stranih
turističkih stručnjaka prevedena u Hrvatskoj te da je njena najveća
vrijednost u tome što će, pružajući iskustva drugih europskih zemalja,
obogatiti naše spoznaje u turizmu, a time pospješiti razvoj hrvatskog
turizma.
Dr. Vukonić tom je prigodom kao primjer naveo dvorac Trakošćan, koji
je lijepo uređen, ali na žalost, u turističke svrhe nedovoljno
iskorišten, jer ne donosi profit. Britanci su upravo ti, dodao je dr.
Vukonić, koji nam mogu svojim primjerom pomoći da bolje iskoristimo
naše dvorce, muzeje i galerije.
Nakon predstavljanja knjige hrvatski su turistički djelatnici s
autorom knjige Billom Richardsom razgovarali o problematici marketinga
turizma i turističkih atrakcija.
(Hina) bma/splj dd
092224 MET may 97