FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENA KNJIGA "MARKETING TURISTIČKIH ATRAKCIJA, FESTIVALA I POSEBNIH DOGAĐANJA" BILLA RICHARDSA

ZAGREB, 9. svibnja (Hina) - Knjiga "Marketing turističkih atrakcija, festivala i posebnih događanja", poznatog britanskog stručnjaka iz područja promocije i marketinga u turizmu Billa Richardsa, predstavljena je danas na Međunarodnom poslovnom turističkom sajmu (ITTF), koji se održava na Zagrebačkom velesajmu. Riječ je o knjizi "praktičnom vodiču" namijenjenom ponajprije svim turističkim djelatnicima koji organiziraju raznovrsna turistička događanja, posjete dvorcima, galerijama, muzejima, kao i svima onima koji organiziraju kulturne, zabavne i športske priredbe. Knjigu je izdao "Potecon" d.o.o. iz Zagreba, a recenzirali su je dr. Boris Vukonić i dr. Josip Senečić.
I POSEBNIH DOGAĐANJA" BILLA RICHARDSA ZAGREB, 9. svibnja (Hina) - Knjiga "Marketing turističkih atrakcija, festivala i posebnih događanja", poznatog britanskog stručnjaka iz područja promocije i marketinga u turizmu Billa Richardsa, predstavljena je danas na Međunarodnom poslovnom turističkom sajmu (ITTF), koji se održava na Zagrebačkom velesajmu. Riječ je o knjizi "praktičnom vodiču" namijenjenom ponajprije svim turističkim djelatnicima koji organiziraju raznovrsna turistička događanja, posjete dvorcima, galerijama, muzejima, kao i svima onima koji organiziraju kulturne, zabavne i športske priredbe. Knjigu je izdao "Potecon" d.o.o. iz Zagreba, a recenzirali su je dr. Boris Vukonić i dr. Josip Senečić. #L# Dr. Boris Vukonić istaknuo je da je to tek druga knjiga stranih turističkih stručnjaka prevedena u Hrvatskoj te da je njena najveća vrijednost u tome što će, pružajući iskustva drugih europskih zemalja, obogatiti naše spoznaje u turizmu, a time pospješiti razvoj hrvatskog turizma. Dr. Vukonić tom je prigodom kao primjer naveo dvorac Trakošćan, koji je lijepo uređen, ali na žalost, u turističke svrhe nedovoljno iskorišten, jer ne donosi profit. Britanci su upravo ti, dodao je dr. Vukonić, koji nam mogu svojim primjerom pomoći da bolje iskoristimo naše dvorce, muzeje i galerije. Nakon predstavljanja knjige hrvatski su turistički djelatnici s autorom knjige Billom Richardsom razgovarali o problematici marketinga turizma i turističkih atrakcija. (Hina) bma/splj dd 092224 MET may 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙