FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PREDSTAVLJENE STUDIJE O KONKURENTNOSTI HRVATSKOG TURIZMA

ZAGREB, 9. svibnja (Hina) - Hrvatska je svojim prirodnim bogatstvom te kulturnim i povijesnim nasljeđem konkurentna emitivnim turističkim mediteranskim zemljama, ali je po visokim cijenama izvanpansionske potrošnje, posebice cijenama vina i pića, nekonkurentna, zaključeno je na današnjoj prezentaciji studija o konkurentnosti hrvatskog turizma u sklopu ITTF-a na Zagrebačkom velesajmu.
ZAGREB, 9. svibnja (Hina) - Hrvatska je svojim prirodnim bogatstvom te kulturnim i povijesnim nasljeđem konkurentna emitivnim turističkim mediteranskim zemljama, ali je po visokim cijenama izvanpansionske potrošnje, posebice cijenama vina i pića, nekonkurentna, zaključeno je na današnjoj prezentaciji studija o konkurentnosti hrvatskog turizma u sklopu ITTF-a na Zagrebačkom velesajmu. #L# Tim se studijama, istaknuo je hrvatski ministar turizma mr. Niko Bulić, željela prikazati hrvatska turistička ponuda i njezina konkurentnost prema promatranim mediteranskim zemljama - Italiji, Španjolskoj, Grčkoj, Turskoj i Cipru. Studiju je naručilo hrvatsko Ministarstvo turizma od zagrebačkog Instituta za turizam i frankfurtske konzultantske kuće Steigenberger Co. Rezultati frankfurtske studije pokazuju kako Hrvatska u sklopu mediteranske konkurencije predstavlja jednu od najskupljih turističkih destinacija, posebice u izvanpansionskoj potrošnji što je posljedica visokih veleprodajnih cijena, ali to već ulazi u fiskalnu politiku države, rečeno je tom prigodom. Da bi u skoroj budućnosti Hrvatska povratila ugled prave turističke zemlje, prvenstveno treba podići kvalitetu turističke ponude, poboljšati turističku promociju i informacije, modernizirati i poboljšati infrastrukturu, jačati ekološku svijest građana te obogatiti postojeću turističku ponudu novim uslugama, istaknuo je pomoćnik ministra turizma dr. Velimir Šimičić. "Cjenovna konkurentnost je vrlo važna, a kada je riječ o smještajnim kapacitetima Hrvatska je u povoljnom položaju jer ne postoji porez koji se odnosi na inozemne turiste", rekao je Šimičić. Ako bi se uveo porez na dodanu vrijednost s jedinstvenom stopom od 22 posto, dodao je on, ta bi se konkurentnost znatno narušila. Stoga je prijedlog Ministarstva turizma diferencirana stopa poreza na dodanu vrijednsot, što će se predložiti hrvatskoj Vladi kako bi se izradila strategija gospodarskog razvoja. Inače, tom je prigodom predstavljen i katalog investicijskih projekata i programa u hrvatskom turizmu s nazivom "Katalog dioničkih društava u turizmu". U katalogu je predstavljeno 55 turističkih tvrtki u kojima je proveden proces privatizacije. U tekstualnom dijelu opisano je opće gospodarsko stanje u Hrvatskoj, poglavito u turizmu, makroekonomski pokazatelji te kratak pregled turističkog prometa. U drugom je dijelu CD-rom s prikazom hrvatskih turističkih tvrtki. (Hina) splj sbo 091519 MET may 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙