SEATTLE, 4. travnja (Hina/Reuter) - Američka korporacija Microsoft priprema novi projekt nazvan Sidewalk, kojim će svojim korisnicima omogućiti da putem Interneta doznaju mjesne novosti o zabavi, rekreaciji, filmovima, kazališnim
predstavama, glazbi te obavijesti o hotelima i restauracijama.
SEATTLE, 4. travnja (Hina/Reuter) - Američka korporacija Microsoft
priprema novi projekt nazvan Sidewalk, kojim će svojim korisnicima
omogućiti da putem Interneta doznaju mjesne novosti o zabavi,
rekreaciji, filmovima, kazališnim predstavama, glazbi te obavijesti o
hotelima i restauracijama. #L#
Ta će se nova usluga početi relazirati u sjedištu tvrtke - gradu
Seattleu, a do kraja ove godine i u deset do 15 gradova uključujući
New York, San Francisco i Sydney u Australiji, objavio je Microsoft.
Microsoft novom uslugom namjerava preuzeti dio prihoda mjesnim
novinama od oglašavanja, budući da će glavnina prihoda biti
prikupljene od oglasa. Tvrtkino poslovodstvo vrlo je zadovoljno
dosadašnjim odzivom mjesnih oglašivača u Seattleu i New Yorku.
Inače, oglasni prostor bit će prodavan putem agenata tvrtke
CUC International, a Sidewalk servis privukao je i oglase velikih
oglašivača poput Barnes & Noblea, Citibanka, Visae i United Airlinesa.
(Hina) mr sab
041405 MET apr 97