ZAGREB, 17. travnja (Hina) - Krašcommerce d.o.o. iz Novog Mesta, u sastavu prehrambene industrije Kraš, planira ove godine na slovenskom tržištu prodati 1700 tona Kraševih proizvoda tj. 95 tona manje nego lani. Razlog tome je, kažu u
Krašu, liberalizacija uvoza na tome tržištu, što konditori iz zapadne Europe maksimalno koriste uz agresivnu medijsku kampanju.
ZAGREB, 17. travnja (Hina) - Krašcommerce d.o.o. iz Novog Mesta, u
sastavu prehrambene industrije Kraš, planira ove godine na slovenskom
tržištu prodati 1700 tona Kraševih proizvoda tj. 95 tona manje nego
lani. Razlog tome je, kažu u Krašu, liberalizacija uvoza na tome
tržištu, što konditori iz zapadne Europe maksimalno koriste uz
agresivnu medijsku kampanju. #L#
Kako bi se realizirao ovogodišnji plan prodaje, u Krašu smatraju da
je nužno brzo prilagođavanje zahtjevima tržišta, ponajprije kroz veću
promidžbu te vođenje brige o cjenovnoj konkurentnosti njihovih
proizvoda.
Prodaja Krašcommerca u veljači je uvećana dva posto prema istom
mjesecu lani, no u odnosu na planirane količine niža je 6,6 posto.
Manja prodaja od planirane posljedica je, uz već navedenu
liberalizaciju uvoza, i sniženje cijena vafla slovenskih proizvođača
te serije akcijskih prodaja u tome razdoblju.
Inače, lani je Kraš-Commerce Novo Mesto na slovenskom tržištu prodao
više od 1467 tona proizvoda Kraša d.d. Zagreb, 225,8 tona proizvoda
Kraš-Progresa Bitola, 23,4 tone proizvoda Kraš-Planike Kobarid te 23
tone proizvoda svih ostalih dobavljača.
(Hina) mk sbo
171231 MET apr 97