NEW YORK, 10. travnja (Hina/Reuter) - Američka izdavačka kuća Dow Jones & Co. nedavno je objavila gotovo 30 postotni pad dobiti u prvom tromjesečju ove godine, uglavnom uzrokovan naglim padom dobiti u poslovnoj jedinici za pružanje
poslovnih informacija Dow Jones Markets (bivši Dow Jones Telerate).
NEW YORK, 10. travnja (Hina/Reuter) - Američka izdavačka kuća Dow
Jones & Co. nedavno je objavila gotovo 30 postotni pad dobiti u prvom
tromjesečju ove godine, uglavnom uzrokovan naglim padom dobiti u
poslovnoj jedinici za pružanje poslovnih informacija Dow Jones Markets
(bivši Dow Jones Telerate). #L#
Dow Jones, koji je izdavač poslovnog dnevnika The Wall Street
Journal, u prvom je tromjesečju ove godine ostvario 25,4 milijuna
američkih dolara dobiti, prema 37,6 milijuna dolara ostvarenih u istom
tromjesečju lani. Dobit Dow Jonesa u prošloj godini iznosila je 190
milijuna dolara.
Sljedećeg tjedna skupština dioničara trebala bi odlučiti o
usmjeravanju 650 milijuna dolara u restrukturiranje Dow Jones
Marketsa, kako bi ta poslovna jedinica uhvatila korak s konkurentima
poput Bloomberga i Reuters Holdingsa, no neki su dioničari već
otvoreno ustali protiv takvih planova. Oni očekuju da će trojica
neovisnih izvršnih direktora Dow Jonesa - direktor American Expressa
Harvey Golub, Bankers Trusta Frank Newman i Pfizera William Steere -
donijeti odluku o prodaji te poslovne jedinice.
Poslovno izdavaštvo, koje uključuje The Wall Street Journal, poslovni
tjednik Barrons, televizijsku djelatnost i Dow Jones Interactive
Publishing ostvarili su u prvom tromjesečju ove godine 50,4 milijuna
dolara prihoda iz redovne djelatnosti, ili dvostruko više nego godine
ranije. Nasuprot tome, prihod iz redovne djelatnosti Dow Jones
Marketsa smanjen je za 83,8 posto na 7,5 milijuna dolara.
Početkom ovoga tjedna Dow Jones je najavio tehnološko i strateško
savezništvo s američkim proizvođačem softvera Microsoftom, kako bi se
tvrtka više usmjerila na profitabilne djelatnosti poput razvijanja
sustava za financijske transakcije te prodaje vijesti ulagačima i
fund-managerima, odnosno tradicionalnim kupcima na tržištu.
Bloomberg je postignuo dobre rezultate na tom tržišnom segmentu,
koje ima sve veću potrebu za takvim uslugama od tradicionalno
prodavačke strane na tržištu - brokerskih tvrtki, dok je Reuters
ostvario znatan uspjeh u području sustava za obavljanje financijskih
transakcija.
(Hina) dš sab
101252 MET apr 97