FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PREDVIĐA SE PORAST RIJEČNOG I POMORSKOG PROMETA U HRVATSKOJ

ZAGREB, 3. travnja (Hina) - U Hrvatskoj će od 1997. do 2005. godine potrošnja lakog goriva, koje se koristi za riječni i pomorski promet, rasti po godišnjoj stopi od 4,5 posto, projekcija je hrvatskog energetskog instituta "Hrvoje Požar", utemeljena na podacima o prometu i potrošnji goriva u 1994. godini, jer je razina prometa vodom te godine bila veća nego u predratnom razdoblju. Već ove godine moglo bi biti utrošeno 106,03 milijuna tona lakog goriva.
ZAGREB, 3. travnja (Hina) - U Hrvatskoj će od 1997. do 2005. godine potrošnja lakog goriva, koje se koristi za riječni i pomorski promet, rasti po godišnjoj stopi od 4,5 posto, projekcija je hrvatskog energetskog instituta "Hrvoje Požar", utemeljena na podacima o prometu i potrošnji goriva u 1994. godini, jer je razina prometa vodom te godine bila veća nego u predratnom razdoblju. Već ove godine moglo bi biti utrošeno 106,03 milijuna tona lakog goriva. #L# Potrošnja teškog goriva ove će godine biti na razini od 294,01 milijuna tona, a do 2005. godine također će rasti po godišnjoj stopi od 4,5 posto, stoji, među ostalim, u brošuri Instituta "Razvoj i organizacija hrvatskoga energetskoga sektora - Analiza prometa i veza - energetska potražnja do 2020. godine". Inače, 1994. godine bilo je u Hrvatskoj 58 pomorskih putničkih brodova i 155 teretnih pomorskih brodova, dok je riječnih teretnih brodova bilo 133. Po procjenama Instituta, može se očekivati da će se kapaciteti vodenog prijevoza razvijati brže nego ostali prijevozni kapaciteti, budući da su sada uvjeti poslovanja pod hrvatskom zastavom u pomorskom prijevozu usklađeni s međunarodnim standardima. Tako je moguć povratak brodova koji su zbog ranijih nepovoljnih uvjeta prebjegli pod strane zastave. Tu su i komparativne prednosti riječkog prometnog pravca, tj. prometnog koridora Podunavlje-Jadran koji će pogodovati značajnijem razvoju brodskih prijevoznih kapaciteta. Osim toga, planirana izgradnja kanala Dunav-Sava i luke Vukovar do 2002. godine uz aktivnosti zemalja podunavskog i rajnskog plovidbenog sustava na ubrzanom usklađivanju standarda i procedura plovidbe, dovest će terete na taj prometni pravac. Razvitku brodskih kapaciteta za prijevoz putnika pogodovat će i turistička orijentacija hrvatskog gospodarstva te stalna potpora iz državnog proračuna, prognoziraju u institutu "Hrvoje Požar". (Hina) at sab 030921 MET apr 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙