ZAGREB, 2. travnja (Hina) - Promet u trgovini na malo u Hrvatskoj je, izražen u stalnim cijenama, u ovogodišnjoj veljači bio 0,1 posto manji nego u siječnju i 26,9 posto veći nego u lanjskoj veljači. Po podacima Državnoga zavoda za
statistiku, promet u trgovini na veliko bio je 0,2 posto veći nego u siječnju i 12,4 posto veći nego u veljači prošle godine.
ZAGREB, 2. travnja (Hina) - Promet u trgovini na malo u Hrvatskoj je,
izražen u stalnim cijenama, u ovogodišnjoj veljači bio 0,1 posto manji
nego u siječnju i 26,9 posto veći nego u lanjskoj veljači. Po podacima
Državnoga zavoda za statistiku, promet u trgovini na veliko bio je 0,2
posto veći nego u siječnju i 12,4 posto veći nego u veljači prošle
godine. #L#
Zalihe u hrvatskoj trgovini na malo u veljači su bile 0,6 posto više
nego u siječnju i 12,1 posto više nego u veljači lani, dok su u
trgovini na veliko one porasle 2,4, odnosno 11,8 posto.
Promatran prema trgovačkim strukama, po Nacionalnoj klasifikaciji
djelatnosti, i izražen u tekućim cijenama, promet u trgovini na malo u
veljači je porastao u specijaliziranim prodavaonicama tekstila,
odjeće, obuće, proizvoda za kućanstvo, željezne robe i drugog i to za
9,3 posto u usporedbi sa siječnjem.
Istodobno, smanjenje prometa zamijećeno je u trgovini motornih vozila,
motocikla, dijelova i pribora za 4,5 posto, te u trgovini motornih goriva
i maziva 4,2 posto. U nespecijaliziranim prodavaonicama promet je smanjen
0,7 posto, a u specijaliziranim prodavaonicama pretežito hranom, pićima i
duhanskim proizvodima 3,7 posto.
U ožujku bi promet u trgovini na malo, po prognozi Državnoga zavoda za
statistiku, trebao biti 11 posto veći nego u veljači, dok bi u
trgovini na veliko trebao porasti 6,7 posto.
(Hina) at sab
021045 MET apr 97