FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TINEJDŽERI KOJI ŽIVE SAMI ODUSTAJU OD ŠKOLOVANJA

CINCINNATI, 2. travnja (Hina) - Adolescenti koji žive odvojeno od roditelja i bez nadzora odraslih, prema statistikama, često odustaju od srednje škole. Joel Milgram, profesor pedagogije na Sveučilištu u Cincinnatiju, otkrio je da vrlo malo tinejdžera koji uz dopuštenje roditelja žive sami i dalje redovito idu u srednju školu, prenosi informativni bilten tog sveučilišta.
CINCINNATI, 2. travnja (Hina) - Adolescenti koji žive odvojeno od roditelja i bez nadzora odraslih, prema statistikama, često odustaju od srednje škole. Joel Milgram, profesor pedagogije na Sveučilištu u Cincinnatiju, otkrio je da vrlo malo tinejdžera koji uz dopuštenje roditelja žive sami i dalje redovito idu u srednju školu, prenosi informativni bilten tog sveučilišta. #L# Tinejdžeri se mogu podijeliti na tri skupine: one koji su svojevoljno otišli od kuće, one koji su izbačeni iz kuće i na one koji su od kuće otišli uz roditeljski pristanak. "Sva su djeca koju smo uključili u istraživanje čvrsto odlučila završiti srednju školu. Ironično, većina je, iako ima negativne osjećaje prema roditeljima, priznala da su im upravo oni usadili osjećaj za vrijednost učenja", kazao je Milgram. Među tinejdžerima različitoga socio-ekonomskog podrijetla ima i onih koji su završili srednju školu te sami, bez nadzora starijih, popravili svoj položaj, ističe Milgram. No, većina adolescenata živjela je razmjerno bijedno i vrlo ih je malo postiglo određeni uspjeh. Milgram i Nancy Britton, psihologinja iz Bostona, razgovarali su s 22 adolescenta u Bostonu, Cincinnatiju i Spokaneu. Sedamnaestero ispitanika izjavilo je da su im se ocjene popravile ili ostale iste. Desetero ih je izjavilo da više uče otkako žive sami. Svi adolescenti koji žive odvojeno od roditelja najviše cijene početni osjećaj slobode. Osim toga, istraživanje je pokazalo da tinejdžeri ne žele obavijestiti školsku upravu o tome da žive sami - to su povjerili izabranom nastavniku. Većina škola službeno nije znala ili "nije željela znati" da učenici žive sami zato što bi, prema zakonu, o tome morali obavijestiti službu socijalnih radnika. "Ovo istraživanje upućuje na činjenicu da vrijednosti koje prenosimo na svoju djecu postaju vrlo snažan dio njihovih osobnih vjerovanja. Pokazuje nam i to da će se ti adolescenti povjeriti jednom učitelju, ali neće imati povjerenja u školu kao instituciju koja bi im mogla pružiti potporu", rekao je Milgram. (Hina) car dgk 020626 MET apr 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙