FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: HERUC POVEĆAVA KONKURENTNOST I RAZVIJA MALOPRODAJNU MREŽU

ZAGREB, 19. ožujka (Hina) - Zagrebačkoj tvrtki Heruc-proizvodnja odjeće d.o.o., koja djeluje od početka ove godine u sklopu koncerna Heruc, osnovni je cilj poslovanja povećati konkurentnost u proizvodnji tekstilne konfekcije za hrvatsko tržište te smanjiti udio doradnih poslova i razvijati vlastite proizvodne marke, a planiraju se i znatna ulaganja u razvoj maloprodajne mreže, rekla je direktorica te tvrtke Irena Kovačević.
ZAGREB, 19. ožujka (Hina) - Zagrebačkoj tvrtki Heruc-proizvodnja odjeće d.o.o., koja djeluje od početka ove godine u sklopu koncerna Heruc, osnovni je cilj poslovanja povećati konkurentnost u proizvodnji tekstilne konfekcije za hrvatsko tržište te smanjiti udio doradnih poslova i razvijati vlastite proizvodne marke, a planiraju se i znatna ulaganja u razvoj maloprodajne mreže, rekla je direktorica te tvrtke Irena Kovačević. #L# Heruc na godinu proizvede približno 650 tisuća odjevnih predmeta, od čega glavninu čine doradni poslovi za zapadnoeuropske naručitelje Konen, Betty Barcly, Strenesse Group, Shi, Bogie, Seller i Dino-mode. Preostali se dio odnosi na tzv. punu proizvodnju namijenjenu domaćem tržištu. Ta je tvrtka početkom godine dobila licencnu proizvodnju odjevne marke Enrico Coveri, koju će izvoziti u Češku, Mađarsku, Sloveniju, Bosni i Hercegovinu i Makedoniju, a dio će prodavati i na domaćem tržištu. Prošle godine je u Herucu uloženo otprilike pet milijuna kuna u kupnju automatizirane krojnice te informatizaciju poslovnih i proizvodnih procesa, čime je zaokružena modernizacija proizvodnih kapaciteta, objasnila je direktorica Kovačević. Po njezinim riječima, u ovoj će godini tvrtka uložiti sredstva u preuređenje svojih prodavaonica i otvaranje novih Heruc galerija u Zagrebu, Rijeci i Karlovcu. (Hina) mib sbo 191209 MET mar 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙