ZAGREB, 19. ožujka (Hina) - Zagrebačkoj tvrtki Heruc-proizvodnja odjeće d.o.o., koja djeluje od početka ove godine u sklopu koncerna Heruc, osnovni je cilj poslovanja povećati konkurentnost u proizvodnji tekstilne konfekcije za
hrvatsko tržište te smanjiti udio doradnih poslova i razvijati vlastite proizvodne marke, a planiraju se i znatna ulaganja u razvoj maloprodajne mreže, rekla je direktorica te tvrtke Irena Kovačević.
ZAGREB, 19. ožujka (Hina) - Zagrebačkoj tvrtki Heruc-proizvodnja odjeće
d.o.o., koja djeluje od početka ove godine u sklopu koncerna Heruc,
osnovni je cilj poslovanja povećati konkurentnost u proizvodnji
tekstilne konfekcije za hrvatsko tržište te smanjiti udio doradnih
poslova i razvijati vlastite proizvodne marke, a planiraju se i znatna
ulaganja u razvoj maloprodajne mreže, rekla je direktorica te tvrtke
Irena Kovačević. #L#
Heruc na godinu proizvede približno 650 tisuća odjevnih predmeta, od
čega glavninu čine doradni poslovi za zapadnoeuropske naručitelje
Konen, Betty Barcly, Strenesse Group, Shi, Bogie, Seller i Dino-mode.
Preostali se dio odnosi na tzv. punu proizvodnju namijenjenu domaćem
tržištu.
Ta je tvrtka početkom godine dobila licencnu proizvodnju odjevne
marke Enrico Coveri, koju će izvoziti u Češku, Mađarsku, Sloveniju,
Bosni i Hercegovinu i Makedoniju, a dio će prodavati i na domaćem
tržištu.
Prošle godine je u Herucu uloženo otprilike pet milijuna kuna u
kupnju automatizirane krojnice te informatizaciju poslovnih i
proizvodnih procesa, čime je zaokružena modernizacija proizvodnih
kapaciteta, objasnila je direktorica Kovačević. Po njezinim riječima,
u ovoj će godini tvrtka uložiti sredstva u preuređenje svojih
prodavaonica i otvaranje novih Heruc galerija u Zagrebu, Rijeci i
Karlovcu.
(Hina) mib sbo
191209 MET mar 97