FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"LJUDSKI FAKTOR U KVALITETI"

ZAGREB, 28. ožujka (Hina) - U organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo u Zagrebu je danas održano predavanje trenera danske konzultantske kuće Time Manager International (TMI) mr. Dušana Sterlea o temi "Ljudski faktor u kvaliteti".
ZAGREB, 28. ožujka (Hina) - U organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo u Zagrebu je danas održano predavanje trenera danske konzultantske kuće Time Manager International (TMI) mr. Dušana Sterlea o temi "Ljudski faktor u kvaliteti". #L# Tvrtka TMI, kako je rečeno, jedna je od vodećih svjetskih tvrtaka u programima učenja o procesima promjena s obzirom na ljudski čimbenik, a poseban doprinos TMI je dao razvoju kakvoće, razradivši poseban pristup ljudskom čimbeniku kroz program "Ljudska strana kvalitete". Tri su osnovna temelja rukovođenja - produktivnost, odnosi i kvaliteta, kazao mr. Sterle. Govoreći o pojmu kvalitete, naglasio je kako dobra ili loša kvaliteta nisu objektivni termini. "Upravljanje ukupnom kvalitetom (TQM) svjetski je poznat pristup poticanju rasta poduzeća i profitabilnosti", istaknuo je. Ujedno je upozorio na razlikovanje pet vrsta kvalitete: osobnu, kvalitete tima, proizvoda, usluga i poduzeća. Svaka od njih pojedinačno, nastavio je, ima dvije dimenzije: materijalnu, koja predstavlja konkretnu kvalitetu, i nematerijalnu, koja predstavlja ljudsku stranu kvalitete. Na predavanju, kojemu je bilo nazočno stotinjak slušača, bilo je riječi i o osobnoj kvaliteti, kao temelju svih ostalih vrsta kvalitete, te o pristupu izgradnji procesa kvalitete u poduzećima. (Hina) kt dd 281403 MET mar 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙