ZAGREB, 28. ožujka (Hina) - U organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo u Zagrebu je danas održano predavanje trenera danske konzultantske kuće Time Manager International (TMI) mr.
Dušana Sterlea o temi "Ljudski faktor u kvaliteti".
ZAGREB, 28. ožujka (Hina) - U organizaciji Hrvatske gospodarske komore
i Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo u Zagrebu je danas
održano predavanje trenera danske konzultantske kuće Time Manager
International (TMI) mr. Dušana Sterlea o temi "Ljudski faktor u
kvaliteti". #L#
Tvrtka TMI, kako je rečeno, jedna je od vodećih svjetskih tvrtaka u
programima učenja o procesima promjena s obzirom na ljudski čimbenik,
a poseban doprinos TMI je dao razvoju kakvoće, razradivši poseban
pristup ljudskom čimbeniku kroz program "Ljudska strana kvalitete".
Tri su osnovna temelja rukovođenja - produktivnost, odnosi i
kvaliteta, kazao mr. Sterle. Govoreći o pojmu kvalitete, naglasio je
kako dobra ili loša kvaliteta nisu objektivni termini. "Upravljanje
ukupnom kvalitetom (TQM) svjetski je poznat pristup poticanju rasta
poduzeća i profitabilnosti", istaknuo je. Ujedno je upozorio na
razlikovanje pet vrsta kvalitete: osobnu, kvalitete tima, proizvoda,
usluga i poduzeća. Svaka od njih pojedinačno, nastavio je, ima dvije
dimenzije: materijalnu, koja predstavlja konkretnu kvalitetu, i
nematerijalnu, koja predstavlja ljudsku stranu kvalitete.
Na predavanju, kojemu je bilo nazočno stotinjak slušača, bilo je
riječi i o osobnoj kvaliteti, kao temelju svih ostalih vrsta
kvalitete, te o pristupu izgradnji procesa kvalitete u poduzećima.
(Hina) kt dd
281403 MET mar 97