ZAGREB, 27. ožujka (Hina) - Hrvatska turistička zajednica ovih je dana izdala treći priručnik "Turistička tržišta" posvećen Sloveniji. U pripremi je četvrti broj tog izdanja, u kojemu će se predstaviti Hrvatskoj najvažnije emitivno
turističko tržište - Njemačka.
ZAGREB, 27. ožujka (Hina) - Hrvatska turistička zajednica ovih je dana
izdala treći priručnik "Turistička tržišta" posvećen Sloveniji. U
pripremi je četvrti broj tog izdanja, u kojemu će se predstaviti
Hrvatskoj najvažnije emitivno turističko tržište - Njemačka. #L#
U najnovijem priručniku stoji kako su usprkos ratu u Hrvatskoj,
slovenski turisti ostali vjerni našim turističkim destinacijama.
Slovenaci su jedni od naših najbrojnijih gostiju, koji su u ukupnom
lanjskom posjetu sudjelovali sa 17 posto i ostvarili 18 posto svih
noćenja.
Bilo ih je, naime, 438.000, 91 posto više nego 1993. godine, a
ostvarili su 2,86 milijuna noćenja, 92 posto više. Po anketi Instituta
za turizam, tipičan slovenski turist u Hrvatskoj pretežito je srednje
životne dobi i nešto je mlađi u odnosu na ostale goste. Većinom
pripada nižem i srednjem socijalnom sloju, a u našu zemlju dolazi zbog
blizine i zabave. Njihova prosječna dnevna potrošnja doseže 30,7
američkih dolara. Slovenci su u Hrvatskoj zadovoljni prirodom, klimom,
osobnom sigurnošću i gostoljubivošću, ali i nezadovoljni okolišem,
kvalitetom i cijenom te prometnom povezanošću, stoji u priručniku.
Inače, ove se godine u Hrvatskoj očekuje 30 posto više Slovenaca nego
lani.
(Hina) splj sab
271035 MET mar 97