FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AMERIKA: LEWISICE PROTIV NOVIH DIZAJNERA 'BLUE JEANSA'

WASHINGTON, 19. ožujka (Hina-Sanja Pucak) - Svojedobno nezaobilazni generacijski simbol mladih Amerikanaca, klasični blue jeans u zadnje vrijeme uzima sve manji dio kolača na američkom tržištu.
WASHINGTON, 19. ožujka (Hina-Sanja Pucak) - Svojedobno nezaobilazni generacijski simbol mladih Amerikanaca, klasični blue jeans u zadnje vrijeme uzima sve manji dio kolača na američkom tržištu. #L# Uz intenzivnu marketinšku kampanju poznatih dizajnera i izmijenjeni ukus mlađih američkih naraštaja tri najveća proizvođača blue jeansa Guess, Levi Strauss i VF (koji proizvodi Wranglerice i Lee) u 1996. su iskusili kako je biti potisnut na tržištu kojim su godinama dominirali. Prvi put njihov se udjel u ukupnom tržištu smanjio, a rast prodaje bio manji od onoga njihovih novih konkurenata. Iako ukupna prodaja blue jeansa i dalje raste i mjeri se redom veličine od preko deset milijardi dolara, u njemu se upravo udjel tri giganta počeo smanjivati. Vodeći američki dizajneri Calvin Klein, Ralph Lauren, Donna Karan i Tommy Hilfiger, uz snažnu medijsku kampanju novih linija te prihvatljivije cijene nego prethodnih godina (traperice po cijeni od 60 do 80 dolara, jakne 80 do 100 dolara), zakoračili su na tržište blue jeansa i odnijeli prve plodove. Uz njih, na tržište su prodrle i male kompanije s područja Los Angelesa, koje kupce nalaze među onima najmlađima, za koje je pojam blue jeansa obješen, vrećast dizajn koji ostavlja dojam kao da će tog časa spasti sa tijela, ili onaj širokih nogavica. Borbi za tržište priključili su se i lanci velikih robnih kuća koji su uspješno lansirali vlastite modele. Među njima najveći su skok zabilježili lanci J.C. Penny s modelom "Arizona" i Sears, s linijom "Canyon River Blue Line". Posljedice promjena na tržištu osjetit će među prvima zaposlenici Levi'sa. Njih oko tisuću čeka otpuštanje, jer prodaja nije u korak pratila povećanje troškova. Proizvođač wranglerica i Lee, čiji je udio na tržištu samo u zadnjih godinu dana smanjen za nekoliko postotaka, upustio se, pak, u restrukturiranje i smanjenje broja radnika u pojedinim sektorima, a Guess se okreće proizvodnji drugih vrsta odjeće. Levi's, koji u Americi svoje traperice prodaje po cijeni od oko 40 dolara, još se uvijek najbolje drži i još se među prosječnim tinejdžerima smatra prihvatljivim, naročito njihovi novi modeli širokih nogavica s crvenom ili srebrnom etiketom. Klasične levisice, nekada nezaobilazan sastavni dio američkog studentskog života, sada među dijelom mladih dobiva etiketu "out". Anketa koja je istraživala koje su traperice u zadnjih 12 mjeseci kupili mladi Amerikanci, pokazala je da je najveći porast od osam posto doživio Calvin Klein, a najveći gubitak Levi's. Lokalne kompanije, uglavnom s područja Los Angelesa, poput JNCO i Menace, svojim visećim vrećastim dizajnima širokih nogavica, jeansom u boji i modelima s upečatljivim džepovima privukle su sebi dio najmlađih potrošača. (Hina) ps br 191232 MET mar 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙