FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: KONZUM NASTAVLJA ULAGATI U KVALITETU SVOJIH TRGOVINA

ZAGREB, 13. ožujka (Hina) - Zagrebački trgovački lanac Konzum, u većinskom vlasništvu koncerna Agrokor, u posljednje je dvije i pol godine značajno ulagao u poboljšanje organizacije i kontrole poslovanja, novi vizualni identitet prodavaonica, informatizaciju i nabavu opreme. Prema riječima direktorice te tvrtke Katarine Šobat, preuređenje prodavaonica nastavit će se i ove godine, a u budućnosti se planira mreža prodavaonica proširiti izvan Zagreba.
ZAGREB, 13. ožujka (Hina) - Zagrebački trgovački lanac Konzum, u većinskom vlasništvu koncerna Agrokor, u posljednje je dvije i pol godine značajno ulagao u poboljšanje organizacije i kontrole poslovanja, novi vizualni identitet prodavaonica, informatizaciju i nabavu opreme. Prema riječima direktorice te tvrtke Katarine Šobat, preuređenje prodavaonica nastavit će se i ove godine, a u budućnosti se planira mreža prodavaonica proširiti izvan Zagreba. #L# Tijekom protekle dvije godine Konzum je zatvorio male i neprofitabilne prodavaonice te se preorjentirao na velike sustave supermarketa. Od 16 skladišta zadržali su samo njih tri, a obnovljen je i vozni park nabavkom 19 kamiona. Uz ulaganje u informatizaciju, koja je provedena u skladišnom i financijskom poslovanju te maloprodaji, zadržana je puna zaposlenost, a prosječna mjesečna plaća po djelatniku dostignula je otprilike šesto njemačkih maraka, prema 343 marke krajem 1994. Početkom ove godine uloženo je približno dva milijuna kuna u obnovu četiriju prodavaonica, koje su nedavno započele s radom, a u tijeku je obnova još tri prodavaonice. Također, u tvrtki nastoje ujednačiti svoju ponudu u svim dijelovima grada, poboljšati asortiman te osigurati kontinuitet opskrbe. Kako je iz ranijih godina poslovanja Konzum naslijedio dosta problema, od neodgovarajuće infrastrukture, nedovoljno razvijenog informacijskog sustava, loše politike asortimana proizvoda i cijena te 80 posto otpisanih sredstava, prema riječima direktorice Šobat, Konzum je lani poslovao s gubitkom. Ipak, od kraja 1994. godine zabilježen je porast prometa za 62 milijuna maraka na lanjskih 230 milijuna maraka. Kao jedan od većih problema u poslovanju direktorica Šobat istaknula je nelojalnu konkurenciju, odnosno ponudu robe na koju nisu plaćeni carina i porez, pa je stoga jeftinija. Također, smatra kako bi trebalo uvesti reda na tržištu utvrđivanjem duljine radnog vremena u trgovinama, budući da neke tvrtke plaćaju više doprinose za prekovremeni rad svojih djelatnika, a druge to izbjegavaju "zapošljavanjem na crno". (Hina) mib sbo 131350 MET mar 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙