FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

CHANEL BR. 5 I DALJE NAJPRODAVANIJI PARFEM NA SVIJETU

LONDON, 24. veljače (Hina/AFP) - Parfem Chanel No5 ostaje najprodavaniji prestižni parfem na svijetu s prodajom od 130 milijuna dolara 1996. godine, prema procjeni britanskog ureda za ispitivanje tržišta Euromonitor.
LONDON, 24. veljače (Hina/AFP) - Parfem Chanel No5 ostaje najprodavaniji prestižni parfem na svijetu s prodajom od 130 milijuna dolara 1996. godine, prema procjeni britanskog ureda za ispitivanje tržišta Euromonitor. #L# Među prestižnim markama parfema, iza Chanela slijede Beautiful i Pleasure, dva parfema Estee Lauder, od kojih je svaki zaradio više od 100 millijuna dolara prošle godine, prema Euromonitoru koji ističe da proizvođači parfema drže u tajnosti podatke o prodaji. Među prestižnim parfemima za muškarce vodi Safari Ralpha Laurena s ukupnom prodajom procijenjenom na 85 milijuna dolara 1996. godine. Od 1995. do 1996. svjetsko tržište parfumerije poraslo je za 3,1 posto ostvarivši 17,6 milijardi dolara prodaje. Euromonitor predviđa globalni porast tržišta za 19 posto do 2000. godine kada bi iznosio 21,6 milijardi dolara. Međutim, na europskom tržištu, sektor bi se trebao suočiti s rastućom konkurencijom proizvoda poput deodoranta i sredstava za kupanje. Poboljšanje kvalitete tih proizvoda moglo bi objasniti činjenicu da žene, posebice u Europi, čini se, koriste parfeme sve neredovitije. Dok neka tržišta poput Europe bilježe zasićenje, Azija, Srednji istok i Južna Afrika tržišta su koja obećavaju, ocjenjuje se u studiji. (Hina) bnš bnš 241741 MET feb 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙