LONDON, 24. veljače (Hina/AFP) - Parfem Chanel No5 ostaje najprodavaniji prestižni parfem na svijetu s prodajom od 130 milijuna dolara 1996. godine, prema procjeni britanskog ureda za ispitivanje tržišta Euromonitor.
LONDON, 24. veljače (Hina/AFP) - Parfem Chanel No5 ostaje
najprodavaniji prestižni parfem na svijetu s prodajom od 130 milijuna
dolara 1996. godine, prema procjeni britanskog ureda za ispitivanje
tržišta Euromonitor. #L#
Među prestižnim markama parfema, iza Chanela slijede Beautiful i
Pleasure, dva parfema Estee Lauder, od kojih je svaki zaradio više od
100 millijuna dolara prošle godine, prema Euromonitoru koji ističe da
proizvođači parfema drže u tajnosti podatke o prodaji.
Među prestižnim parfemima za muškarce vodi Safari Ralpha Laurena s
ukupnom prodajom procijenjenom na 85 milijuna dolara 1996. godine.
Od 1995. do 1996. svjetsko tržište parfumerije poraslo je za 3,1
posto ostvarivši 17,6 milijardi dolara prodaje.
Euromonitor predviđa globalni porast tržišta za 19 posto do 2000.
godine kada bi iznosio 21,6 milijardi dolara.
Međutim, na europskom tržištu, sektor bi se trebao suočiti s rastućom
konkurencijom proizvoda poput deodoranta i sredstava za kupanje.
Poboljšanje kvalitete tih proizvoda moglo bi objasniti činjenicu da
žene, posebice u Europi, čini se, koriste parfeme sve neredovitije.
Dok neka tržišta poput Europe bilježe zasićenje, Azija, Srednji istok
i Južna Afrika tržišta su koja obećavaju, ocjenjuje se u studiji.
(Hina) bnš bnš
241741 MET feb 97