FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ZAGREBAČKA PIVOVARA PLANIRA PROIZVESTI VIŠE OD MILIJUN HL PIVA

ZAGREB, 25. veljače (Hina) - Zagrebačka pivovara d.d. ove godine planira proizvesti više od milijun hektolitara (hl) piva, rekao je direktor te tvrtke Boris Lalić. Lani je proizvedeno 982.000 hektolitara piva, tj. tri posto više nego 1995.
ZAGREB, 25. veljače (Hina) - Zagrebačka pivovara d.d. ove godine planira proizvesti više od milijun hektolitara (hl) piva, rekao je direktor te tvrtke Boris Lalić. Lani je proizvedeno 982.000 hektolitara piva, tj. tri posto više nego 1995. #L# Lanjska je prodaja uvećana tri posto na 984.052 hl piva, nastavio je Lalić, a tvrtka je zauzela prvo mjesto po prodanoj količini piva na domaćem tržištu, s udjelom od 31 posto. Iako konačni financijski rezultati za prošlu godinu nisu poznati, prema Lalićevim procjenama, ukupan prihod Zagrebačke pivovare trebao bi premašiti prošlogodišnji i dosegnuti otprilike 340 milijuna kuna. Po profitabilnosti, Zagrebačka je pivovara u prošloj godini među hrvatskim tvrtkama zauzela 20. mjesto. Neto dobit tvrtke, kazao je, trebala bi biti barem na razini iz 1995. godini, tj. 36 milijuna kuna, ako ne i veća, što će omogućiti da se, uz daljnja investicijska ulaganja, dio dobiti isplati dioničarima. Lani je isplaćena dividenda za 1995. u visini od osam posto dobiti. Inače, Zagrebačka je pivovara od 1994. godine u sastavu belgijske kompanije Intrebrew, koja je njezin većinski vlasnik. Kompanija Interbrew četvrta je po proizvodnji piva u svijetu s proizvodnjom od 36 milijuna hl piva na godinu te pivovarama u Belgiji, Nizozemskoj, Francuskoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Ukrajini, Kanadi, Sjedinjenim Američkim Državama, Meksiku i Hrvatskoj. Lani je u Zagrebačku pivovaru uloženo više od 20 milijuna maraka u osuvremenjivanje energetskog kompleksa. Izgrađena je nova varionica i šest vanjskih fermentora. U idućih četiri do pet godina planira se investirati 50 milijuna maraka u daljnju modernizaciju tehnološkog procesa, povećanje kapaciteta i održavanje visoka standarda kvalitete proizvoda. Poslovna politika te zagrebačke tvrtke orijentirana je na domaće tržište, budući je lani ostvaren tek neznatan izvoz i to uglavnom u Bosnu i Hercegovinu. U ovoj godini, uz povećane kapacitete, pivovara planira povećati izvoz i prodaju tijekom turističke sezone, kazao je Boris Lalić. (Hina) mk sab 251011 MET feb 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙