WASHINGTON, 28. veljače (Hina) - U nastojanju da zadrži stečene pozicije na američkom tržištu lanac brze hrane McDonald's odlučio se na drastično smanjenje cijena koje počinje pojeftinjenjem jednog od najpopularnijih proizvoda 'Big
Mac' sa 1.90 dolara na 55 centi (oko tri kune).
WASHINGTON, 28. veljače (Hina) - U nastojanju da zadrži stečene pozicije
na američkom tržištu lanac brze hrane McDonald's odlučio se na drastično
smanjenje cijena koje počinje pojeftinjenjem jednog od najpopularnijih
proizvoda 'Big Mac' sa 1.90 dolara na 55 centi (oko tri kune). #L#
Projekcije negativne prodaje u ovoj godini natjerale su kompaniju na
plan kojim će se snižavati cijene pojedinih proizvoda kako bi se
potrošači počeli vraćati u 12.200 restorana koliko ih McDonald's ima po
Americi.
McDonald'sovi glavni konkurenti Burger King i Wendy's proteklih su
godina pretekli ovu kompaniju u rezultatima poslovanja. Iako promet u
lancima brze prehrane raste brže nego u klasičnim restoranima, počeo se
približavati granici zasićenja tržišta i pravi rast može se ostvariti
samo otimanjem dijela tržišta protivnicima. U tom ratu McDonalds je
proteklih godina gubio utrku protiv glavnih rivala.
McDonalds je u prošloj godini ostvario promet od gotovo 16,4 milijarde
dolara. Na međunarodnom tržištu njegov posao i dalje se širi i tamo
ostvaruje više od polovice svojih ukupnih dobitaka.
(Hina) ps sb
280248 MET feb 97