ZAGREB, 26. veljače (Hina) - Glavni tajnik Svjetske udruge proizvođača športske opreme (WFSGI) Andre Gorgemans govorio je danas na konferenciji za novinstvo na ZV o kretanjima u športskoj industriji, te o proizvodnji i plasmanu
športskih proizvoda u svijetu.
ZAGREB, 26. veljače (Hina) - Glavni tajnik Svjetske udruge proizvođača
športske opreme (WFSGI) Andre Gorgemans govorio je danas na
konferenciji za novinstvo na ZV o kretanjima u športskoj industriji,
te o proizvodnji i plasmanu športskih proizvoda u svijetu. #L#
Svjetska udruga proizvođača športske opreme ima 12 tisuća članova -
nacionalnih asocijacija i članova Međunarodnog olimpijskog odbora, a
od 1994., zbog visokog ugleda koji je stekao, Zagrebački sajam športa
i Zagrebački velesajam član je WFSGI-ja, istaknuo je Gorgemans.
Direktor Sektora za marketing ZV-a Berislav Čižmek tom je prigodom
najavio da će ZV, kao član WFSGI-ja, na godišnjim sastancima te udruge
nastojati predstaviti hrvatske mlade športaše kako bi im se tako
pribavili sponzori i osigurali uvjeti za pripreme i natjecanja.
Andre Gorgemans je istaknuo da športska industrija nastavlja sa
širenjem diljem svijeta, tražeći mogućnosti prekomorske proizvodnje,
pa tako 41 posto proizvodnje organizira u Aziji, od čega 33 posto u
Kini. U svijetu se nastavlja trend smanjenja broja športskih dućana i
izdvajanja najjačih proizvođača, rekao je Gorgemans ističući kako mali
trgovci mogu i dalje biti uspješni ako svoju ponudu uspiju prilagoditi
zahtjevima svakog kupca.
Gorgemans se osvrnuo i na problem iskorištavanja dječje radne snage u
Pakistanu, ističući da će se WFSGI, u suradnji s UNICEF-om, zauzeti da
se iskorištavanju dječje radne snage, raznim programima naobrazbe,
stane na kraj.
Gorgemans je kazao kako među svjetskim proizvođačima športske opreme
prvo mjesto zauzima "Nike", s ostvarenim godišnjim prometom od šest
milijardi dolara, a slijedi ga "Reebok" s prometom od 3,5 milijarde
dolara.
Andre Gorgemans odgovarao je na pitanja glede proizvodnje
visokokvalitetne športske obuće te poduke trgovaca kako bi kupcima
mogli objasniti koja im športska obuća najbolje odgovara s obzirom na
dob, težinu i športsku aktivnost.
Bilo je riječi i o ulozi marketinga u životu športaša, te o vrhunskim
športskim dizajnerima koji su, uz suvremenu tehnologiju proizvodnje,
najvažniji pri plasmanu športske opreme.
(Hina) bm mc
261758 MET feb 97