FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KONFERENCIJA ZA NOVINARE GLAVNOG TAJNIKA WFSGI-JA

ZAGREB, 26. veljače (Hina) - Glavni tajnik Svjetske udruge proizvođača športske opreme (WFSGI) Andre Gorgemans govorio je danas na konferenciji za novinstvo na ZV o kretanjima u športskoj industriji, te o proizvodnji i plasmanu športskih proizvoda u svijetu.
ZAGREB, 26. veljače (Hina) - Glavni tajnik Svjetske udruge proizvođača športske opreme (WFSGI) Andre Gorgemans govorio je danas na konferenciji za novinstvo na ZV o kretanjima u športskoj industriji, te o proizvodnji i plasmanu športskih proizvoda u svijetu. #L# Svjetska udruga proizvođača športske opreme ima 12 tisuća članova - nacionalnih asocijacija i članova Međunarodnog olimpijskog odbora, a od 1994., zbog visokog ugleda koji je stekao, Zagrebački sajam športa i Zagrebački velesajam član je WFSGI-ja, istaknuo je Gorgemans. Direktor Sektora za marketing ZV-a Berislav Čižmek tom je prigodom najavio da će ZV, kao član WFSGI-ja, na godišnjim sastancima te udruge nastojati predstaviti hrvatske mlade športaše kako bi im se tako pribavili sponzori i osigurali uvjeti za pripreme i natjecanja. Andre Gorgemans je istaknuo da športska industrija nastavlja sa širenjem diljem svijeta, tražeći mogućnosti prekomorske proizvodnje, pa tako 41 posto proizvodnje organizira u Aziji, od čega 33 posto u Kini. U svijetu se nastavlja trend smanjenja broja športskih dućana i izdvajanja najjačih proizvođača, rekao je Gorgemans ističući kako mali trgovci mogu i dalje biti uspješni ako svoju ponudu uspiju prilagoditi zahtjevima svakog kupca. Gorgemans se osvrnuo i na problem iskorištavanja dječje radne snage u Pakistanu, ističući da će se WFSGI, u suradnji s UNICEF-om, zauzeti da se iskorištavanju dječje radne snage, raznim programima naobrazbe, stane na kraj. Gorgemans je kazao kako među svjetskim proizvođačima športske opreme prvo mjesto zauzima "Nike", s ostvarenim godišnjim prometom od šest milijardi dolara, a slijedi ga "Reebok" s prometom od 3,5 milijarde dolara. Andre Gorgemans odgovarao je na pitanja glede proizvodnje visokokvalitetne športske obuće te poduke trgovaca kako bi kupcima mogli objasniti koja im športska obuća najbolje odgovara s obzirom na dob, težinu i športsku aktivnost. Bilo je riječi i o ulozi marketinga u životu športaša, te o vrhunskim športskim dizajnerima koji su, uz suvremenu tehnologiju proizvodnje, najvažniji pri plasmanu športske opreme. (Hina) bm mc 261758 MET feb 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙