FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NJEMAČKA GUBI NA ZNAČAJU NA TRŽIŠTU AUTOMOBILA

NEW YORK, 13. siječnja (Hina/dpa) - Udio Nijemaca na svjetskom automobilskom tržištu će biti sve manji dok će zemlje u razvoju sve više dobijati na značaju, predviđa se u istraživanju američkog stručnog izdavača Ward's Comunications "Vozila, predviđanja i strategije".
NEW YORK, 13. siječnja (Hina/dpa) - Udio Nijemaca na svjetskom automobilskom tržištu će biti sve manji dok će zemlje u razvoju sve više dobijati na značaju, predviđa se u istraživanju američkog stručnog izdavača Ward's Comunications "Vozila, predviđanja i strategije". #L# Prema rezultatima ovoga istraživanja riječ je o trendu prema kojem na brzo rastućem svjetskom tržištu automobila sve više raste udio zemalja u razvoju a tradicionalno automobilske nacije kao što je Sjeverna Amerika, Zapadna Europa i Japan gube na težini. Njemačka će, tvrde istraživači, na svjetskoj ljestvici najvećih nacionalnih tržišta automobila sa sadašnjeg trećeg pasti do 2015. na šesto mjesto. Njemačka prodaja će se od 1995. do 2015 povećati samo još za neznatnih 400.000 na ukupno 3,9 milijuna. Time će njemački udio na svjetskom tržištu opasti sa 6,9 posto na 4,2 posto, stoji u studiji. Kina, zemlje nasljednice bivšeg Sovjetskog Saveza i Brazil do 2015. nadmašit će Njemačku u udjelu na tržištu. Indija, Meksiko i Južna Koreja neće ići ispred Njemačke ali će zauzeti mjesta od sedmog do devetog na popisu. SAD i Japan će i dalje ostati broj jedan i broj dva na svjetskoj listi ali će se njihov udio u svjetskoj prodaji automobila smanjiti na jednu trećinu. Stanovnici Zapadne Europe kupili su 1995. 13,5 milijuna automobila a do 2015. očekuje se porast na oko 17,9 milijuna automobila. Naspram tome prodaja automobila u istočnoj Europi će silovito porasti sa sadašnjih 2,1 milijun na 8,3 milijuna automobila. Prema Wardovim predviđanjima 2015. ukupno će na svijetu biti isporučeno 92 milijuna automobila u odnosu na 51 milijun u 1995. Do te godine s tekućih vrpci proizvođača sići će ukupno 1,4 milijardi automobila, dvostruko više nego u prethodna dva desetljeća. Diljem svijeta kretalo se 1995. ukupno 663 milijuna automobila a 2015 će ih biti čak jedna milijarda. U industrijskim zemljama prodaja automobila porast će do toga doba samo za 30 posto na 49,4 milijuna a proizvodnja za 20 posto na 48 milijuna automobila. Nasuprot tome će se prodaja automobila u zemljama u razvoju utrostručiti na 42,8 milijuna. U industrijskim zemljama trenutno na tisuću stanovnika dolazi 547 automobila a u zemljama u razvoju samo 34. Udio na tržištu industrijske zemlje izgubit će također i u proizvodnji automobila. Tako će 2015. bezbrojne nove tvornice u zemljama u razvoju proizvoditi godišnje 44 milijuna vozila naspram 12 milijuna 1995. Time će se zemlje u razvoju skoro izjednačiti sa starim industrijskim zemljama. Prema ovoj američkoj studiji do 2015. trebat će izgraditi najmanje 160 novih tvornica automobila s godišnjim kapacitetom od 300.000 motornih vozila. Ovaj trend objašnjava zašto veliki amrički, europski i japanski automobilski koncerni ulaža milijarde dolara u perspektivne zemlje u razvoju. (Hina) sl sv 131319 MET jan 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙