TOKIO, 22. prosinca (Hina/Reuters) - Japanski automoto gigant +Honda Motors najavio je od 2000. ponovno uključivanje u natjecanje +Formule 1 nakon osmogodišnjeg izbivanja. Predsjendik Honde +Hiroyuki Yoshino kazao je kako će Honda
utemeljiti vlastitu momčad +- sa Hondinim motorom, nekad najboljim u F1, te šasijom i +menadžmentom. +Hondini stručnjaci će u osnivanju samostalne ekipe koristiti +iskustva Ferraria, koji je već dugo godina u F1 sa svojim motorom i +šasijom, za razliku od svih ostalih timova. Yoshino je kazao kako će +Hondin povratak u F1 "značiti povoljno ozračje među inženjerima i +ostalim djelatnicima firme", ali je isto tako istaknuo kako ne +očekuje utrku za naslov već prve godine. +Honda je u F1 utrkama bila prisutna sa svojom tvorničkom momčadi od +1964. i 1968., kada su u 35 utrka u dva navrata pobijedili. Ipak, +Japanci su najviše utjecali na F1 kasnih 80-tih i ranih 90-tih, kada +su šest godina u nizu uzimali titule među konstruktorima, sve dok se +1992. nisu povukli.+(Hina) rš rš+
TOKIO, 22. prosinca (Hina/Reuters) - Japanski automoto gigant
Honda Motors najavio je od 2000. ponovno uključivanje u natjecanje
Formule 1 nakon osmogodišnjeg izbivanja. Predsjendik Honde
Hiroyuki Yoshino kazao je kako će Honda utemeljiti vlastitu momčad
- sa Hondinim motorom, nekad najboljim u F1, te šasijom i
menadžmentom.
Hondini stručnjaci će u osnivanju samostalne ekipe koristiti
iskustva Ferraria, koji je već dugo godina u F1 sa svojim motorom i
šasijom, za razliku od svih ostalih timova. Yoshino je kazao kako će
Hondin povratak u F1 "značiti povoljno ozračje među inženjerima i
ostalim djelatnicima firme", ali je isto tako istaknuo kako ne
očekuje utrku za naslov već prve godine.
Honda je u F1 utrkama bila prisutna sa svojom tvorničkom momčadi od
1964. i 1968., kada su u 35 utrka u dva navrata pobijedili. Ipak,
Japanci su najviše utjecali na F1 kasnih 80-tih i ranih 90-tih, kada
su šest godina u nizu uzimali titule među konstruktorima, sve dok se
1992. nisu povukli.
(Hina) rš rš