FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: NI IDUĆE TURISTIČKE SEZONE NEĆE BITI BRITANACA U VEĆEM BROJU

ZAGREB, 14. prosinca (Hina) - Iako je britansko jedno od +najznačajnijih emitivnih tržišta za Hrvatsku, u idućoj će se godini +nastaviti trend smanjenja dolazaka turista iz te zemlje. Jedan od +najvećih tamošnjih turoperatora Thomson uvrstio je hrvatsku +turističku ponudu u brošuru "Thomson Travel" za 1999. godinu na +samo pet stranica, znatno manje nego za ovu godinu, a i turoperatori +Cosmos i Holiday Options također su u skromnoj mjeri uključili +Hrvatsku kao turističku destinaciju u svoje programe.
ZAGREB, 14. prosinca (Hina) - Iako je britansko jedno od najznačajnijih emitivnih tržišta za Hrvatsku, u idućoj će se godini nastaviti trend smanjenja dolazaka turista iz te zemlje. Jedan od najvećih tamošnjih turoperatora Thomson uvrstio je hrvatsku turističku ponudu u brošuru "Thomson Travel" za 1999. godinu na samo pet stranica, znatno manje nego za ovu godinu, a i turoperatori Cosmos i Holiday Options također su u skromnoj mjeri uključili Hrvatsku kao turističku destinaciju u svoje programe. #L# Britansko je tržište 1990. godine u Hrvatskoj bilo četvrto emitivno tržište po važnosti, odmah iza Njemačke, Austrije i Italije. U nekoliko posljednjih godina, kao ni za iduću, niti jedan britanski turoperator nije uvrstio Hrvatsku kao glavnu turističku destinaciju u svoje programe. U 1989. godini britanski su turisti u ukupnim inozemnim noćenjima u Hrvatskoj sudjelovali s 8,1 posto, a u prvih osam ovogodišnjih mjeseci s 1,7 posto. Povratak britanskih turista u Hrvatsku, prema mišljenju profesora Renate i Johna Foxa s opatijskog Hotelijerskog fakulteta, trebao bi se provoditi putem tržišnih "niša", a trajni je zadatak stvaranje "turizma kao kulturnog proizvoda". Time se naglašava turistički "pogled" na ponudu kao vrstu robe konkurentnu nekoj drugoj, koja bi se mogla ponuditi određenom segmentu britanske populacije. Bit kreiranja novog proizvoda je stvaranje emocionalne veze između proizvoda i potrošača, a ono što stvara emocionalnu vrijednost destinacije je atmosfera mjesta, hotel ili ljubaznost lokalnog stanovništva. Želi li Hrvatska vratiti britanske turiste, smatraju u Thomsonu, mora "održati konkurentnost cijena, ponuditi bogat spektar smještaja, pobrinuti se da se svi hoteli pridržavaju protupožarnih i sigurnosnih standarda te poraditi na poboljšanju mišljenja u Velikoj Britaniji o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji". Thomsonovi podaci ukazuju na činjenicu da u Hrvatsku iz Velike Britanije u organiziranom obliku najviše dolaze parovi s djecom ispod 16 godina starosti. Individualno dolaze uglavnom osobe srednje životne dobi. Vrlo su važni i turisti tzv. treće dobi, koji u Hrvatsku dolaze u razdoblju pred i posezone u organizaciji turoperatora Saga Holidays te poslovni ljudi. U posljednje vrijeme u Velikoj Britaniji najutjecajnija skupina s toga tržišta su nautičari. Oni imaju naviku putovanja i snažnu kupovnu moć. Tijekom 80-tih godina Britanci su počeli razvijati tzv. "flotilla holiday". Tada je više od 200 plovila bilo ukotvljeno duž hrvatske obale, s otprilike pet flotila i 80.000 putnika. Danas se većina te klijentele nalazi u sredozemnim zemljama, Karibima i Aziji. Kako ponovno potaknuti britanske nautičare da se vrate u hrvatske marine? Stručnjaci drže da ponajprije treba izraditi studiju, na temelju koje bi se stvorili uvjeti za razvitak marina i ukupne turističke ponude. Sanja Plješa (Hina) splj sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙