PULA, 10. prosinca (Hina) - Okruglim stolom na temu "Hrvatska +oznaka kvalitete turističkih usluga" u organizaciji Hrvatske +gospodarske komore (HGK) danas su završili jubilarni 30. poslovni +susreti "Proizvođači hotelijerstvu '99"
(PIHU). Susreti su se od 8. +do 10. prosinca održavali u Puli u organizaciji Hrvatske udruge +hotelijera i restoratera (HUH), a pod pokroviteljstvom +Ministarstva turizma.
PULA, 10. prosinca (Hina) - Okruglim stolom na temu "Hrvatska
oznaka kvalitete turističkih usluga" u organizaciji Hrvatske
gospodarske komore (HGK) danas su završili jubilarni 30. poslovni
susreti "Proizvođači hotelijerstvu '99" (PIHU). Susreti su se od 8.
do 10. prosinca održavali u Puli u organizaciji Hrvatske udruge
hotelijera i restoratera (HUH), a pod pokroviteljstvom
Ministarstva turizma. #L#
Direktor sektora za turizam i ugostiteljstvo pri HGK Adalbert
Humski, među ostalim je, naznačio potrebu izradbe jedinstvenog
znakovlja, koji bi dobivali turistički objekti za kvalitetnu
turističku uslugu. On je usporedio taj budući model s već
prepoznatljivim znakovima, koji se od prošle godine stavljaju na
hrvatske proizvode - "Hrvatski" i "Hrvatska kvaliteta", a
verificirani su na madridskoj konferenciji i prihvaćeni u 48 država
u svijetu.
HGK je za taj projekt izdvojila otprilike 350.000 kuna, naglasio je
Humski, dodajući da će do njegove potpune realizacije doći za
godinu do dvije, pod uvjetom potpune suradnje svih hrvatskih
turističkih subjekata, koji bi svojim idejama trebali definirati
projekt.
Prema istraživanjima tržišta, istaknuo je Humski, proizvodi koji
na sebi nose jedan od znakova hrvatske kvalitete, postižu i do 20
posto bolju prodaju.
(Hina) spd splj