LONDON, 8. prosinca (Hina/Reuters) - Pivovara Whitbread Plc u +utorak je povukla nove reklamne postere za pivo Heineken i +ispričala se zbog oglasa koji su prikazivali Kristova oca kako +slavi rodjenje kćeri uz slogan: "Kako
osvježavajuće. Kao +Heineken".
LONDON, 8. prosinca (Hina/Reuters) - Pivovara Whitbread Plc u
utorak je povukla nove reklamne postere za pivo Heineken i
ispričala se zbog oglasa koji su prikazivali Kristova oca kako
slavi rodjenje kćeri uz slogan: "Kako osvježavajuće. Kao
Heineken".#L#
Kompanija, koja je zadužena za distribuciju Heinekena po
Britaniji, povukla je oko 2.000 postera koji su dio predbožićne
reklamne kampanje vrijedne četiri milijuna dolara.
Na posteru su iznad prizora jaslica bile riječi: "Djevojčica je.",
a na dnu "Kako osvježavajuće. Kao Heineken".
Glasnogovornik Whitbreada je rekao da kompanija nije namjeravala
ikoga povrijediti.
"Željeli bismo istaknuti da reklama ni na koji način nije
predstavljala namjerno šokantnu reklamnu strategiju kako bi se
osvojila pažnja javnosti", kaže Whitbread.
Poster je izazvao snažnu osudu Crkve i agencije za standarde u
reklamiranju.
(Hina) ps rb