FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TROGIR: VELIKI USPJEH HRVATSKE BRODOGRADNJE

TROGIR, 7. prosinca (Hina) - Kraljevski brodograđevni institut +Velike Britanije sa sjedištem u Londonu, proglasio je najboljim +brodom izgrađenim na svjetskom brodograđevnom tržištu u 1998., +brod za prijevoz nafte i kemikalija "Azov Sea", izgrađen u +trogirskom brodogradilištu "Brodotrogiru". Taj je brod +liberijskom kupcu "Valloy Shipping Company ltd." isporučen u +ožujku ove godine.
TROGIR, 7. prosinca (Hina) - Kraljevski brodograđevni institut Velike Britanije sa sjedištem u Londonu, proglasio je najboljim brodom izgrađenim na svjetskom brodograđevnom tržištu u 1998., brod za prijevoz nafte i kemikalija "Azov Sea", izgrađen u trogirskom brodogradilištu "Brodotrogiru". Taj je brod liberijskom kupcu "Valloy Shipping Company ltd." isporučen u ožujku ove godine.#L# Time je na neki način taj britanski utjecajni brodograđevni institut neizravno proglasio hrvatsku brodogradnju za najbolju u svjetu u 1998. jer je "Azov Sea" jedan iz serije od devet istovjetnih brodova izgrađenih u brodogradilištima "Uljanik" u Puli, "Brodosplit" u Splitu i "Brodotrogir" u Trogiru, od kojih je svaki gradio po tri tankera za liberijskog naručitelja, izvijestili su predsjednik uprave "Borodotrogir" d.d. Joško Buble i glavni projektant tih brodova Nenad Fleš na današnjoj konferenciji za novinare u povodu dobivenog priznanja. Budući da je nositelj cijelog posla i potpisnik ugovora s liberijskom tvrtkom bio "Brodotrogir" - čiji su projektanti izradili projekt za tu seriju brodova, a po propozicijama za priznanje se može predložiti samo jedan brod iz serije - "Brodotrogir" se natjecao s tankerom "Azov Sea" izgrađenim na njegovim navozima. Inače, naručitelj brodova bio je zahtjevan tražeći da tankeri za prijevoz nafte i kemikalija, uz iznimnu stabilnost i ekološke karakteristike (duplo dno i oplata), budu što manjih dimenzija sa što manjom potrošnjom goriva i sa što većim mogućnostima prijevoza, u čemu je projektant u cijelosti uspio. Potvrđuje to i dobivena deklaracija da ti tankeri - dužine 182, a širine 32 metra - mogu prevoziti 47.400 tona proizvoda s motorom izgrađenim u splitskom "Brodosplitu", snage preko 8300 kW. Uz to, projektom je potpuno riješeno pitanje sigurnosti i stvorena mogućnost da "Azox Sea" i drugi brodovi iz te serije mogu, uz naftu i naftne derivate, prevoziti 200 različitih vrsta kemikalija. Svaki je od tih tankera stajao 32.750.000 dolara tako da je vrijednost cijelog posla veća od 300 milijuna dolara. (Hina) em sp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙