FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

2.XII.SZ: EU EKOL.NEUSPJEH-PROMET

DE-E-EUROVIGNETTE-EU-Organizacije/savezi-Promet +2.XII.SZ: EU EKOL.NEUSPJEH-PROMET ++NJEMAČKA+SUEDDEUTSCHE ZEITUNG+2. XII. 1998.+Zamršena prometna politika+"Bruxelleske maratonske sjednice na lošem su glasu. Gotovo se +uvijek odvijaju po uzorku ministarskog uvježbavanja zvučnih +govora. No, rezultati su uglavnom mršavi. To vrijedi i za 20-satni +krug pregovora ministara prometa EU. Doduše, švicarska prometno-+politička iglena ušica proširena je i teški kamioni iz EU moći će +ubuduće prolaziti kroz tu alpsku zemlju. No, ministri prometa nisu +puno napredovali u rješavanju internih problema. Potrebno je puno +hrabrosti da biste novi sustav pristojba za Eurovignette (skup +mjera za ekološki prihvatljiviji transport u EU - op. prev.) +prikazali javnosti kao ekološku prometnu politiku.+Nesumnjivo je prvi put predviđeno stupnjevanje godišnjih +pristojba. Za kamione koji ispuštaju puno štetnih tvari planirane +su veće pristojbe dok će kamioni manje štetni za okoliš voziti +jeftinije. No, nije ostvaren pravi cilj Vignette - veće +premještanje prometa na tračnice. Taj cilj pretpostavlja uvođenje +sustava pristojba koji će ovisiti o udaljenostima - primjerice, +posredstvom elektronskog odbijanja. Vignette postiže upravo
NJEMAČKA SUEDDEUTSCHE ZEITUNG 2. XII. 1998. Zamršena prometna politika "Bruxelleske maratonske sjednice na lošem su glasu. Gotovo se uvijek odvijaju po uzorku ministarskog uvježbavanja zvučnih govora. No, rezultati su uglavnom mršavi. To vrijedi i za 20-satni krug pregovora ministara prometa EU. Doduše, švicarska prometno- politička iglena ušica proširena je i teški kamioni iz EU moći će ubuduće prolaziti kroz tu alpsku zemlju. No, ministri prometa nisu puno napredovali u rješavanju internih problema. Potrebno je puno hrabrosti da biste novi sustav pristojba za Eurovignette (skup mjera za ekološki prihvatljiviji transport u EU - op. prev.) prikazali javnosti kao ekološku prometnu politiku. Nesumnjivo je prvi put predviđeno stupnjevanje godišnjih pristojba. Za kamione koji ispuštaju puno štetnih tvari planirane su veće pristojbe dok će kamioni manje štetni za okoliš voziti jeftinije. No, nije ostvaren pravi cilj Vignette - veće premještanje prometa na tračnice. Taj cilj pretpostavlja uvođenje sustava pristojba koji će ovisiti o udaljenostima - primjerice, posredstvom elektronskog odbijanja. Vignette postiže upravo suprotan učinak: potiče na više vožnje jer svaki špediter pokušava izbalansirati financijsko opterećenje većim prometom. Vignette ima još jednu manu: zasada je uvedena u samo šest članica EU, uključujući Njemačku i zemlje Beneluxa. Poskupljenje pristojba nužno će izazvati dodatne otklone u konkurenciji. Njemački špediteri moraju se ionako pomiriti s razmjerno visokim opterećenjima zbog poreza na teretna vozila. Gospodarski i ekološki razumno rješenje moguće je postići samo jedinstvenim sustavom poreza u Europskoj uniji", naglašava Andreas Oldagg.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙