ZAGREB, 20. studenoga (Hina) - Njemački proizvođač luksuznih +automobila Audi prošloga je tjedna za svoju oglašivačku kampanju u +Njemačkoj osvojio srebrni "Effi". To priznanje, koje je jedno od +najcjenjenijih na području
komuniciranja, u posljednjih 17 godina +dodjeljuje General Federation of Advertising Agencies (GWA) - +udruga oglašivačkih agencija, objavio je Auto centar Zubak, +hrvatski zastupnik te marke automobila.
ZAGREB, 20. studenoga (Hina) - Njemački proizvođač luksuznih
automobila Audi prošloga je tjedna za svoju oglašivačku kampanju u
Njemačkoj osvojio srebrni "Effi". To priznanje, koje je jedno od
najcjenjenijih na području komuniciranja, u posljednjih 17 godina
dodjeljuje General Federation of Advertising Agencies (GWA) -
udruga oglašivačkih agencija, objavio je Auto centar Zubak,
hrvatski zastupnik te marke automobila.#L#
Primarni kriteriji za dodjelu "Effia" su kreativnost i osobita
učinkovitost u oglašivačkim poduhvatima. Kampanju za automobil
Audi A8 zajednički su osmislile vodeće svjetske agencije na tome
polju udružene u Audi Agency Network(AAN).
Za nagradu je bilo nominirano 87 kandidata, od kojih je 29 ušlo u
finale, a ukupno ih je 13 primilo nagradu "Effi".
Nagradu je osmislila 1969. godine u Sjedinjenim Američkim Državama
American Marketing Association (AMA), a od 1981. udruga GWA
organizira njezinu dodjelu.
(Hina) ggr vel