ZAGREB, 17. studenoga (Hina) - U kompaniji Ericsson Nikola Tesla +(ETK) pokrenut je Projekt 2000., kao i u svim ostalim tvrtkama +švedskog telekomunikacijskog koncerna Ericsson, kako bi se +uspješno prevladao problem "milenium buga".
U ETK-u je dosad u +sklopu toga pokrenuto 12 različitih projekata, za čiju je provedbu +osnovan poseban tim stručnjaka, izvijestili su iz ETK-a.
ZAGREB, 17. studenoga (Hina) - U kompaniji Ericsson Nikola Tesla
(ETK) pokrenut je Projekt 2000., kao i u svim ostalim tvrtkama
švedskog telekomunikacijskog koncerna Ericsson, kako bi se
uspješno prevladao problem "milenium buga". U ETK-u je dosad u
sklopu toga pokrenuto 12 različitih projekata, za čiju je provedbu
osnovan poseban tim stručnjaka, izvijestili su iz ETK-a. #L#
Kako je istaknuo stručnjak za informacijske sustave i
informacijsku tehnologiju i voditelj tima u ETK Toni Lugarić,
sretna je okolnost da ETK upravo prelazi na novi sustav za kompletnu
podršku poslovanja (SAP/R 3), koji ima već riješen problem
kalendara.
Taj sustav podržava praćenje proizvodnje, nabave, planiranja,
financiranja, kadrovsku evidenciju i sl., pa će skorim njegovim
uvođenjem prestati potreba za radom na IBM računalima, na kojima je
uočen taj problem. Slična rješenja primijenit će se i na ostale veće
aplikacije, poput obračuna plaća, evidencije radnog vremena,
knjižice, Knjige dionica itd.
Pomoćnik direktora Sektora ETK/D zadužen za informacijske sustave
i informacijske tehnologije dr. Dubravko Cej ocijenio je
rješavanje problema kalendarske konverzije vrlo skupim. ETK je
dosad za to utrošio nekoliko desetaka tisuća radnih sati.
(Hina) alt sbo