ZAGREB, 16. studenoga (Hina) - Trend povećanja prodaje Zagrebačka +pivovara bilježi i ove godine, a procjenjuje se da će do kraja +godine premašiti 1,28 milijuna hektolitara, kazao je generalni +direktor te tvrtke Boris Lalić na danas
održanoj prezentaciji +kampanje za prodaju tvrtkinog Božićnog piva.
ZAGREB, 16. studenoga (Hina) - Trend povećanja prodaje Zagrebačka
pivovara bilježi i ove godine, a procjenjuje se da će do kraja
godine premašiti 1,28 milijuna hektolitara, kazao je generalni
direktor te tvrtke Boris Lalić na danas održanoj prezentaciji
kampanje za prodaju tvrtkinog Božićnog piva.#L#
Tržišni će se udjel pivovare na domaćem tržištu ove godine tako
povećati s lanjskih 33 na 34 posto. Tijekom prvih deset mjeseci
pivovara je proizvela 1,13 milijuna hektolitara piva ili 140.000 hl
više nego u istom lanjskom razdoblju.
U prvih devet mjeseci rast prodaje Zagrebačke pivovare u odnosu na
isto razdoblje lani iznosio je 12 posto, što je dvostruko više od
ukupnog rasta prodaje piva u Hrvatskoj.
Dobri poslovni rezultati plod su dugogodišnje suradnje s
belgijskom kompanijom Interbrew, u čijem je sastavu i Zagrebačka
pivovara. Poslovna politike Interbrewa, četvrtog proizvođača piva
u svijetu, temelj je dugoročne strategije razvoja Zagrebačke
pivovare i to kroz unapređivanje kvalitete proizvoda, ulaganja u
tehnologiju, razvoj tržišta i ljudi te kontinuiranoj marketinškoj
potpori svojim markama piva.
Zagrebačka pivovara planira u sljedeće tri godine uložiti 40
milijuna njemačkih maraka u nove kapitalne investicije, usmjerene
ka daljnjoj poslovnoj ekspanziji, najavio je Lalić.
Ta je tvrtka obnovila 1990. godine tradiciju proizvodnje Božićnog
piva, a ono je u proteklih osam godina postalo dijelom
prepoznatljivog blagdanskog ozračja, kazao je tom prigodom Lalić.
Ovogodišnja etiketa toga piva djelo je hrvatskog slikara Đure
Pulitike.
(Hina) mku sbo